Geluk bij een ongeluk

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Kijk eens wat deze jonge heeft kunnen regelen bij autotaalglas Den bosch! :D




P.s. Het forum staat nog op zomertijd!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Leg uit!

Zomertijd moet je zelf in je account aanpassen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Er zat een barst in de voorruit van mijn Lex. Dus Autotaalglas gebeld, zij de ruit besteld.
Word ik terug gebeld dat de ruit binnen is, wanneer ik langs kan komen. We waren overeen gekomen om dit op een zaterdag te plannen.
Aangezien ik wist dat zij een Tesla hebben staan heb ik meteen maar gevraagd of dat ook een leen auto is, dat is inderdaad het geval, maar hij was vorige week zaterdag al besproken. Dus ik heb een week extra met een barst rondgereden zodat ik de Tesla kon lenen.

Dit is een hele goede keuze geweest, het is niet te omschrijven wat voor een gevoel die auto je geeft.

Ondertussen mijn Lex weer opgehaald, dan zit je opeens heel hoog en kom je totaal niet vooruit. Ik heb me deze ochtend in ieder geval prima vermaakt!

(Oh ja... stom van die zomertijd)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat gaaf dat je een Tesla mee kreeg :) Als ik een barst heb ga ik ook maar ff naar hun toe :)
 

Alexus

Hoort erbij
18 dec 2011
26
0
0
Tesla is toch weer iets anders,, maar geef mij maar liever de nieuwe GS
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Een Tesla roadster is ook niet te vergelijken met een Lexus. De Tesla is een hele kale auto, niet eens stuurbekrachtiging.
De Tesla Model S zou daar verandering in moeten brengen.

De roadster vind ik in ieder geval niet geschikt voor alledaags gebruik.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Metalfreak zei:
Paar weken terug had ik alleen een leenfiets van Carglass...
Tja... oneerlijke concurrentie h? :)

Niels_D zei:
Vet!

Maximaal koppel vanaf 1 rpm! :D
Leuke is dat hij geen toerenteller heeft, maar een kW meter. Die loopt van -40kW (energie terugwinnen dus) t/m 200kW.
Verbruiksmeter geeft een waarde in amp?res.