Gespot: IS220d (2006)

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Plaats delict: Almelo, parkeerplaats woonboulevard, vanmiddag rond de klok van 12:45 - 13:00u

Een regelrechte beauty in een wat donkerder cashmir-achtige kleur op wel heule smaakvolle 19" (met schoeisel 225/35 voor, 265/30 achter). Kenteken begint met 32. Heb helaas geen fotootje beschikbaar. Misschien van iemand van dit forum?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
De rest van het kenteken heb ik ook en lijkt overeen te komen met wat ik op de foto kan herkennen.
Ook deze velgen (met 235'ers, klopt, my bad) komen overeen met die ik vanmiddag gezien heb, evenals de dempers en trekhaak.
Alleen de exterieurkleur komt niet overeen. Spoilerlip en dakspoiler kan ik me ook niet herinneren.

Interieur was trouwens beige stof en was voorzien van navi.

Die velgen... man, wat een snoepjes!

Zou ie dan overgespoten zijn?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De wagen is door de volgende eigenaar gespoten, maar inmiddels ook al doorverkocht.

Dakspoiler had ik zelf alweer verwijderd, vond het niet mooi staan. De dempers is uniek in NL, deze heb ik dedicated laten maken bij een RVS boer, en een IS250 bumper gemonteerd.

Navi is aftermarket, Flyaudio.

Hij is verkocht ergens in Zuid Holland, nu dus aan de oostkant van Nederland.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
De advertentie is iig niet kloppend. Het is geen sport uitvoering, er zit ook geen sport onderstel onder.
Wel schroefveren en kan fors verlaagd worden.

Meest unieke zijn de Linea Corse velgen. Deze mogen formeel niet in EU worden ingevoerd. Imo met afstand de mooiste velg voor de IS.


Ik overweeg deze ook op mijn bimmer te monteren.