GS430 afstandbediening kofferbak klep

Hubert

Nieuw hier
10 jan 2012
11
0
0
Vraagje: heeft iemand ervaring of de oorzaak waarom de afstandbediening op mijn sleutels niet meer de kofferbak klep willen openen? De auto ontgrendelen en sluiten op afstand werkt prima.
Ligt het aan de sleutel of ligt het aan de auto?

Mvg
Hubert
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hallo Hubert, Welkom op het forum! Stel je eens voor in het voorsteltopic als je hiervoor de tijd hebt. Wat betreft je vraag, daar had een lid van dit forum recentelijk ook last van. Alleen hij rijdt een IS, wellicht is dit voor de GS ook hetzelfde.. kijk maar hier eens naar viewtopic.php?f=31&t=2391
 
27 jul 2011
207
1
0
Hubert zei:
Vraagje: heeft iemand ervaring of de oorzaak waarom de afstandbediening op mijn sleutels niet meer de kofferbak klep willen openen? De auto ontgrendelen en sluiten op afstand werkt prima.
Ligt het aan de sleutel of ligt het aan de auto?

Mvg
Hubert

Is het altijd al geweest of ineens?
 

Hubert

Nieuw hier
10 jan 2012
11
0
0
Ik heb de auto nog maar 2 maanden en in die tijd is het mij nooit gelukt om de kofferbak met de afstand bediening open te maken, maar mijn vrouw zegt dat het met haar in het begin 2 keer gelukt was maar nu niet meer. Dus ja probleem was al aanwezig voor ik de auto gekocht heb.
Handige tip om in het handschoenenkastje naar een knopje te gaan zoeken, ga ik vanavond doen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
@Hubert;
Die knop zit als het goed is onder je stuurkolom links (net als bij de GS300). Je kunt die openen/vergrendelen met je sleutel. Zie ook de link als hierboven weergeven.
 

Hubert

Nieuw hier
10 jan 2012
11
0
0
Van die knop weet ik maar dit is puur voor las men de auto naar de garage brengt voor een beurt of zo en men niemand in de kofferbak wilt toelaten.
Deze is bij mij ontgrendeld.
Mijn probleem is als ik het knopje op de afstandbediening (sleutel) induw de kofferbakklep op afstand dus, niet open gaat. Kan de klep wel met de sleutel openen of van binnen uit met de schakelaar.
Ik weet niet of het aan de sleutel ligt en of het aan de ontsluiter in de auto ligt.
Gr
Hubert
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Hoi Hubert,

Je moet het knopje op de sleutel wel een paar seconden ingedrukt houden, duurde bij mij ook even voor ik dat doorhad..... ;)
 

Hubert

Nieuw hier
10 jan 2012
11
0
0
Ja inderdaad het is so simpel, gewoon het knopje op de afstandbediening langer inhouden en dan doet die het gewoon. Zeker een veiligheidsmechanisme zodat de kofferbak niet onbewust open gaat. Maar wel eerst de auto ontgrndelen (alarm uit) anders begin die te loeien.
Bedankt voor de tip! Heb ik weer wat van deze auto geleerd.