HTC One X en de CT200H

ReneMa

Nieuw hier
25 jan 2013
14
0
0
Beste Forumleden.

Ik heb al veel gelezen over de koppelen van de smartphone's aan de CT200H.
Het koppelenvan de HTC One X is inderdaad een fluitje van een cent en bellen en gebeld worden gaat perfect.
Het overhalen van het adresboek is helaas onmogelijk maar ook het zelf handmatig opvoeren van de belangrijkste telefoonnummers lukt niet.

Ik heb de vraag al bij Lexus weggezet, wie weet moet er nog een update komen.

Heeft hier misschien iemand een andere oplossing

groet

Ren?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Heb je toevallig je contacten op je simkaart staan? Telefoons zijn over het algemeen niet in staat om je contacten vanaf je simkaart te synchroniseren.
 

ReneMa

Nieuw hier
25 jan 2013
14
0
0
RoelVB zei:
Heb je toevallig je contacten op je simkaart staan? Telefoons zijn over het algemeen niet in staat om je contacten vanaf je simkaart te synchroniseren.


Dat was eerst inderdaad zo, toen allemaal op telefoon gezet en van sim verwijderd maar helaas, hij neemt ze niet over
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Android is als het goed is met de vraag gekomen of je carkit toegang mag krijgen tot je adresboek. Heb je deze geaccepteerd.
 

ReneMa

Nieuw hier
25 jan 2013
14
0
0
RoelVB zei:
Android is als het goed is met de vraag gekomen of je carkit toegang mag krijgen tot je adresboek. Heb je deze geaccepteerd.


Had ik gedaan, gisteren tot middernacht geprutst. Op een keer haalt hij alle nummers over.
Had WIFI en Bluetooth op HTC uitgezet.
Toen proberen over te halen, maar hij had natuurlijk geen verbinding. Vervolgens alleen Bluetooth aangezet op telefoon en opeens neemt hij alles over.
Vraag me nu niet hoe het precies moet, maar het is gelukt.
Leuk dat hij sommige langere namen meteen met spraakcommando herkent

even goed bedankt voor je meedenken

groet

Ren?

Waarvoor is dat sleufje op de linkerzonneklep?
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
ReneMa zei:
Waarvoor is dat sleufje op de linkerzonneklep?

Ik heb er mijn tankpasje inzitten en vind het wel handig. Het steekt inderdaad wel een ruime centimeter uit, maar anders kun je het er niet meer uitpakken...
 

Machael

Hoort erbij
11 jul 2011
45
0
0
Volgens mij is het hier ook belangrijk om te weten of je wel of geen navigatie hebt. Volgens mij is het met navigatie niet zo moeilijk, maar zonder navigatie is het een ramp of zelfs niet te doen....

Gr Machael
 

d33ff

Nieuw hier
28 mei 2012
3
0
0
Hi all,

Ik heb hetzelfde probleem... HTC One en het overzetten van contactpersonen gaat niet goed. Hij pakt er maar een stuk of 60 en dan krijg je de melding dat het overzetten geslaagd is. Ik zal straks proberen mijn telefoon te ontkoppelen en het helemaal opnieuw te proberen. Snelkiezen is een optie die ik nu wel mis namelijk...