Instapverlichting?

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Hoi,

ik vroeg mij af wat men bedoeld met 'Instapverlichting' onder het kopje 'Interieur' in de folder.
Googlen van instapverlichting geeft aan dat het kan zijn een lampje in de buitenspiegel, binnenzijde van de deur, bij de voeten...
Onder het kopje 'Exterieur' kom ik "Buitenspiegels met ori?ntatieverlichting" tegen dus dat zal het niet zijn.
Wie kan mij vertellen wat het wel is?

Thnx, Larry
 

BartNL

Hoort erbij
3 apr 2011
40
0
0
ik verwacht wel dat dat hetzelfde is. Bij mijn IS gaat er in de buitenspiegel een lampje branden wanneer ik met de sleutel in de buurt van de auto kom. Idee is dat je portier dan verlicht wordt waardoor je makkelijker kunt zien bij het instappen. Omdat er In de praktijk nooit opstakels naast mijn auto zijn ervaar ik het als zinloze gimmick. Misschien wanneer je dagelijks langs een stoep parkeert dat het wel helpt om te voorkomen dat je je verstapt?
 

Antropos

Nieuw hier
15 jul 2011
18
0
0
Misschien wordt er in de folder niet gedoeld op een specifiek lampje, maar meer op het feit dat er (in de auto) verlichting gaat branden zodra je de deuren ontgrendelt (of in het geval van keyless entry: zodra je met de sleutel op zak in de buurt van de auto komt)?
 

zwand

Nieuw hier
6 aug 2011
1
0
0
je bedoelt de dorpel instaplijst verlichting. Ik heb die toevallig besteld voor mijn ct200h. Het is een lijstje van ik denk 40 cm in de dorpel van je deur waar LEXUS in staat. De naam LEXUS wordt blauw verlicht als je de deur open doet.Ik krijg hem trouwens in week 33, dus nog heel even wachten!
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
zwand zei:
je bedoelt de dorpel instaplijst verlichting. Ik heb die toevallig besteld voor mijn ct200h. Het is een lijstje van ik denk 40 cm in de dorpel van je deur waar LEXUS in staat. De naam LEXUS wordt blauw verlicht als je de deur open doet.Ik krijg hem trouwens in week 33, dus nog heel even wachten!


Dat is wel heel chique. Heb het toendertijd niet in de optielijst gezien.

Robbert-Jan
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hallo zwand! Welkom hier op het forum.. Misschien wel zo leuk om jezelf voor te stellen in het voorstel gedeelte! Dan ben je beter te herkennen, ook door de rest van de forumgebruikers... :rulez: