instellen automatisch vergrendeling

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
Heeft iemand ervaring of je de instelling van de automatisch vergrendeling kunt bijstellen van de portieren. Gaat mij erom dat ze nu keurig op slot springen, maar dat je van binnenuit alleen via het bestuurdersportier kunt ontgrendelen. Je bijrijder zit maw te klooien en moet eerst handmatig het slot omdrukken om het portier te kunnen openen. Is dit een dealerinstelling of kun je het zelf wijzigen (of niet)?
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Nee dit kan je niet zelf. Als het al kan.

Het vergrendelen is bij mij wel aangepast. Dit is bij aflevering standaard bij een bepaalde snelheid. Ze hebben het zo ingesteld dat als ik de auto in de versnelling zet alle deuren op slot gaan. Als je dan de (P) indrukt en dus de auto uit de versnelling haalt gaan alle sloten automatisch open.

Dus even overleggen met de monteur als je daar bent.
 

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
dank voor de reacties, ik zal het aan de dealer vragen. Overigens merkwaardig: dat linkje naar de handleiding: die tussenregel in het scherm staat er bij niet in. Ik kan alleen kiezen uit onderhoud / parkassist. Maar er is geen optie: customize.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
kwag zei:
dank voor de reacties, ik zal het aan de dealer vragen. Overigens merkwaardig: dat linkje naar de handleiding: die tussenregel in het scherm staat er bij niet in. Ik kan alleen kiezen uit onderhoud / parkassist. Maar er is geen optie: customize.

Je vind 'customize' in het informatieschermpje in het tellerhuis, door op je stuur op Disp te drukken (als je stilstaat met de auto). Onder customize staan vervolgens de 'lock' opties die je in kunt stellen.