Interieurverlichting dimmen

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
Bij het inschakeling van je verlichting dimt je interieurverlichting (en ook radio) automatisch mee. Nu rij ik overdag al vaak met stadslicht waarbij alle interieurverlichting dus ook al gedimt is. Als het buiten nog licht is wordt het hierdoor lastig te zien of je bijv. de airco aanstaat omdat deze lampjes minder fel branden. Vooral bij de radio vind ik het ook irritant omdat deze bijna niet meer af te lezen is als deze gedimt is.

Weet iemand of het mogelijk is dat alles pas dimt bij het voeren van dimlicht en niet al bij stadslicht?

(Ja ik weet het, ik kan ook gewoon zonder verlichting rijden als het nog licht is, de airco kan je voelen of deze nog aanstaat en de radio kan je aanpassen zodat deze niet automatisch meedimt met de verlichting. Dit zijn niet de oplossingen die ik zoek....:grin::grin:)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Heb je niet iets als een dimmer regelaar, dan kun je de helderheid fine-tunen of het dimmen geheel uitschakelen (tenminste, bij de gs300 is dat zo). Die geldt toch voor het gehele dash en midconsole?