Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT.

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik ben benieuwd naar de dimensies van de problemen met de handgreep van de passagiersdeur van de CT. Zoals al eerder op het forum te lezen is zijn er diverse mensen die al de clip hebben moeten laten vervangen. De een na enkele dagen de ander na een wat langere tijd.
Ik ben zelf nu 'pas' een week in het bezit van mijn CT en heb gelukkig nog geen hendel in mijn hand gehad. :D
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Ik heb hier een aantal weken geleden een e-mail over gestuurd naar de Lexus dealer in Eindhoven (op 25 juli om precies te zijn). Mijn vraag was of ze de hendel in mijn nieuwe auto direct konden nakijken en eventueel aan konden passen indien deze de betere clips nog niet had. Dit omdat ik geen zin had om hier tegenaan te lopen.

Antwoord van de dealer:

"De meeste deurhendels hebben een modificatie gehad. De auto?s die nu nieuw binnenkomen hebben zover wij weten de aanpassing al gehad."
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Is er nog onderscheid in de verschillende uitvoeringen?
Komt het vaker voor bij de bl, ll of de eerste ltd editions?

groet,
BL
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Pas na enige tijd, kwam omdat me (inmiddels ex vriendin) hem er zo uit gooide, ze schok zich een hoedje, haha!
Na 2 weken direct opgelost door de dealer.
 

Skid

Hoort erbij
31 jul 2011
31
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Vorige week gebeurde het bij mij ook, terwijl ik hem al sinds maart heb (ik hoopte eigenlijk al een beetje dat het aan mij voorbij zou gaan).
 

danidude

Hoort erbij
26 mrt 2011
39
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Bij mij al in de eerste week nadat ik de auto had opgehaald, maar moet daar wel bij zeggen dat we gelijk op vakantie zijn gegaan en dan wordt een auto sowieso wat intensiever gebruikt.

Na de vakantie gelijk gebeld met de dealer, en wordt binnenkort vervangen.
 

leclerq

Nieuw hier
6 mei 2011
13
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Bij mijn na ongeveer een maand, het ligt er ook aan hoe j hem vastpakt maar het is natuurlijk wel belachlijk dat het gebeurt. De dealer wist mij overigens (ongeveer twee maanden geleden) te vertellen dat er nog geen oplossing vanuit Japan voor was en dat hij er daarom nog niks aan kon doen.

Ik begrijp dat er inmiddels een oplossing voor is?
 

Jurgen77

Nieuw hier
10 dec 2010
12
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Vandaag mijn auto opgehaald en ik had direct de handgreep aan passagierskant in mijn hand.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Je wist wat je moest doen he jurgen
Morgen vroeg ga ik de mijne halen en daarna lunchen met een zakenrelatie.
Hopelijk overleeft de deur het, anders zal hij goed schrikken, nieuwe auto gesloopt. :D
Kijken of we het kunnen filmen :p
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Re: Inventarisatie problemen met handgreep passagierskant CT

Ik snap dus niet dat ze dat bij het rijklaar maken niet even checken :(