Jaguar in het wild

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Kwam afgelopen week deze Jag tegen in Belgie, had nog nooit een Jag-station gezien, weet eigenlijk niet of ik dit nu mooi of lelijk vind.
Heeft in mijn ogen niets meer met de ooit zo beroemde keer op keer terugkomende lijnen /modellen van de Jag te maken, deze auto heeft niets Engels meer en dat is dan ook duidelijk te zien.

iy3hmu.jpg

90sh01.jpg

p59ja.jpg


Kopen of slopen ?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat Henny zegt, dit geeft geen Jaguar gevoel. Het zou zo de nieuwe Mondeo kunnen zijn....En dat verwacht je niet van een Jag.

Er zijn weinig merken die een mooie station kunnen maken imho. Audi lukt het nog wel aardig, de 5serie is ook wel ok. En daar eindigt het wel zo'n beetje.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Deze is gebaseerd op de XF, die delen idd het onderstel met de Mondeo.

Ik had bijna de XF gekocht. Vind dat een enorme mooie wagen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik vind hem eigenlijk ook heel fraai :D

Er zijn natuurlijk wel meer merken die flink wisselen in (karakteristiek) uiterlijk :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
GPS-10 zei:
Ik vind hem eigenlijk ook heel fraai :D

Er zijn natuurlijk wel meer merken die flink wisselen in (karakteristiek) uiterlijk :p

Eerst dacht ik, is dit nu een Skoda of zo.

Tot 2009 was een Jag een Jag en zag er ook zo uit, duidelijk herkenbaar, zoals bijvoorbeeld Mercedes en BMW bij iedere versie altijd toch weer duidelijk herkenbaar zijn.

Dit is nu bij Jag. verloren gegaan en vind dit eigenlijk eeuwig zonde :roll:
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Ik heb nou eenmaal wat met stations/shooting brakes en deze mag er zeker wezen.
En kost niet eens zo gek veel; bovendien weinig inschrijvingstaks door lage uitstootwaardes.
Tis dat ik zo verknocht ben aan mijn IS 300 Sportcross...
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
713
150
43
Ik heb helemaal niets met stations, maar deze vind ik juist nog wel te doen.