Kinder Recaro +Mp3,4 aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Hoi ik weet dat het een beetje afgezaagd is , maar onze kleine meid is uit deze mooie stoel gegroeid .
En nu las ik laatst dat er meerder leden zijn met kleine kinderen, vandaar dus dat ik hem hier ook even neerzet
het is een zeer mooi stoel van Recaro met stof en Alcantara hij heeft een Mp3 aansluiting ,zodat de kleine spruit naar zijn eigen Bob de bouwer , of K3 kan luisteren boekje en bon en ik geloof de doos is ook nog aanwezig je kan hem in de hoogte verstellen en in de breedte heeft een E Keurmerk is makkelijk te installeren en makkelijk weer uit de auto te halen de aankoops prijs was destijds tussen de 250 en 300 , we willen er 125 voor groeten Joop

De RECARO START biedt kinderen in de ECE groep II tot III (vanaf 3 jaar tot 12 jaar of van 15 tot 36 kg) veiligheid en comfort als ware het een echte autostoel. RECARO biedt als enige ter wereld een kinderstoel aan met geintegreerde luidtsprekers die aangesloten kunnen worden op een walkman, CD-speler of MP3 speler (niet meegeleverd). Doordat het kind zich tot het geluid voelt aangetrokken zal het hoofdje bijna altijd tussen de hoofdsteunen zitten.



*Kenmerken - Bevestiging met behulp van de driepuntsgordel

- Grote zijwangen voor optimale bescherming
- Aluminium frame met 'eigen kreukelzone'
- Verstelbare fixeerbare bevestiging
- Slaapstand
- Simpel in te klappen (ruimtebesparend)
- Rugleuning in hoogte verstelbaar (11 standen)
- Schoudersteun in 3 standen verstelbaar
- Lengte van de zitting in 6 standen verstelbaar
- Recaro Sound Systeem met geintegreerde speakers in de hoofdsteun
- Bekleding afneembaar en uitwasbaar op 30 gr
- Opbergtas voor o.a. MP3 speler
- Ergonomisch vormgegeven

CIMG7474.jpg


CIMG7475.jpg


CIMG7476.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.