kleur en uiterlijk veranderen dmv folie

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Jongens, dit is een onderdeel van mijn dagelijkse hobby (werk), zoals ze in dat forum ook al aangeven een auto ingepakt met een full color is schitterend mooi, maar in een basic kleur is nou niet echt wat ik op m'n lexus zou willen....

A/ om alle inkijkjes te beplakken is z??r moeilijk zoniet ondoenlijk
B/ je mist echt een glansgradatie


Wat ik bij mij bijv. wel heb gedaan is de voorbumper en een deel van de motorkap (voorste rand) beplakt met zgn steenslag folie, hierop kun je gewoon met een sleutel tikken zonder enige beschadiging te zien, ??n nadeel die ik voor lief neem is dat de folie iets matter/minder glans heeft dan de originele lak, voordeel vind ik dat ik geen steenslag heb en de vliegjes sneller kan verwijderen zonder de lak te beschadigen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
mushangi zei:
Jongens, dit is een onderdeel van mijn dagelijkse hobby (werk), zoals ze in dat forum ook al aangeven een auto ingepakt met een full color is schitterend mooi, maar in een basic kleur is nou niet echt wat ik op m'n lexus zou willen....

A/ om alle inkijkjes te beplakken is z??r moeilijk zoniet ondoenlijk
B/ je mist echt een glansgradatie


Wat ik bij mij bijv. wel heb gedaan is de voorbumper en een deel van de motorkap (voorste rand) beplakt met zgn steenslag folie, hierop kun je gewoon met een sleutel tikken zonder enige beschadiging te zien, ??n nadeel die ik voor lief neem is dat de folie iets matter/minder glans heeft dan de originele lak, voordeel vind ik dat ik geen steenslag heb en de vliegjes sneller kan verwijderen zonder de lak te beschadigen

Daar heb je gelijk in. Ik heb ook zitten denken aan zo'n "clear bra". Verder zag ik dat er ook een overlay set is voor de verlichting aan de voorkant (IS 2nd generation). Dat ziet er ook wel heftig uit.


Jelmer zei:
Tint je toevallig ook ruiten? :D :eek:

Ik wilde het net vragen! :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja dat moet bij mij ook nog eens gebeuren, het is veel te licht overdag :lol:

In ieder geval niet zoals op me Cadillac (3% nog lichtdoorlatend op de achterruiten) ik vind een 30% tint rondom wel mooi, behalve voorruit dan he :wink:
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Jelmer zei:
Tint je toevallig ook ruiten? :D :eek:

Wel altijd gedaan, maar door ontwikkelingen op ander gebied binnen ons bedrijf heb ik dat op een zijspoor gezet.... het enige wat ik nog veel tint zijn bestelauto's en kantoorramen, personenauto's eigenlijk nooit meer (gelukkig :wink: )
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb het ook altijd zelf gedaan, die op de Cadillac ook, die waren niet zo moeilijk (alles is recht :lol: )

Maar ik ga mezelf niet wagen aan die achterruit van de Lexus, die is echt killer :p
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
mmmmmmmmmm valt mee jelmer, heb ze wel boller gehad, maar zo ik al schreef wegens tijdsgebrek, en andere ontwikkelingen binnen het bedrijf doe ik alleen nog bestelauto's en dan alleen nog in combinatie met beletteringen
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Hierbij een foto van m'n "Clear Bra" :D Als je goed kijkt kun je de lijn tussen niet en wel nog net zien