Lamp dimlicht

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Gisteravond zag ik dat de lamp van het rechter dimlicht niet meer brandt van onze IS200. Ik dacht deze even te vervangen maar dat viel tegen.
Zie ik het juist dat de lamp niet los te vervangen is maar compleet met voet waar de stekker in moet vervangen moet worden?
Deze lampen met voet kun je waarschijnlijk niet overal kopen? Wordt bij Toyota dezelfde lamp gebruikt? Een Lexusdealer is minimaal een uur rijden voor mij en een Toyotadealer 10 minuten.

Alvast bedankt voor de reactie(s).
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Klopt, dat zijn gewoon normale lampjes, tegenwoordig hebben heel veel lampjes zo een voetje :) En anders gewoon Xenon monteren :) heb je gelijk beter zicht.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Heb de lamp vervangen en eentje op reserve, de andere zal het ook wel snel begeven vermoed ik.
Kosten bijna 35euro voor 2 lampen, is een gangbare prijs denk ik.

Xenon ga ik niet monteren, auto komt misschien dit jaar nog te koop dus ik ga er geen dingen aan vervangen die niet nodig zijn. Het geld steek ik liever in onze Honda S2000.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Het zijn geen Philips lampen maar merk weet ik zo niet uit mijn hoofd. Ik heb ze bij een Toyota-dealer hier net over de grens in Belgi? gehaald, ik neem aan dat hun een goed merk monteren.