LexterP*rn

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
Denk dat deze auto p*rno is voor Lexter. Mooi, goede prestaties, vlekkeloze carrosserie :)

Gister ene gespot in concourstaat. En de motor was ook nog in orde denk ik wat een raket man. Moest goed trappen op mijnen IS300 voor deze bij te houden.
Wist niet dat er Tsjechen reden met Lexus :rulez:

Ik ga hier niet te veel over lullen hierbij de picas :)

01.JPG


02.JPG


03.JPG


04.JPG


05.JPG


06.JPG


07.JPG
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Mooi he het blijft mooi ik moet ook een HID kit inbouwen dat is toch wel een visuele impuls.
Tsja de mijne rijd slecht altijd al gedaan kom ik dus gewoon achter ik zal waarschijnlijk heel erg gelukkig worden na de engine swap.
En het woord supercharger snel vergeten !!

Want ik weet dat de LS snoeihard kan als die TPS bedrading het ook wil verdomme. :X

Maar dat gaan CCV en ik voorgoed allemaal aanpakken hell yeah .
En dan mag CCV ff keihard racen door Belgie met mijn kenteken plaat, krijg ik dan wel de boetes nee toch ?

:worship:
 

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
Wij krijgen thans wel de boetes van jullie land mooi opgestuurd. In Duitsland kan men nog kostenloos de cameras passeren :)
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
cvvracing zei:
Wij krijgen thans wel de boetes van jullie land mooi opgestuurd. In Duitsland kan men nog kostenloos de cameras passeren :)


dit is niet helemaal waar! ik heb al menig boeten gehad vanuit duitsland!
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
en nog iets:

Stel je word 4 x geflitst door een paal met te hoge snelheid en dan denk je een jaar later ok dit gaat lekker want ik ontvangen geen boetes. Maar pas wel op want ze flitsen je wel en ze bewaren ze ook ... al je boetes en zodra jij betrokken raakt bij een ongeval, een 100% controle, een grens controle, een algemene verkeers veiligheids controle of je word aangehouden door een een politie auto of motor dan tellen zij ze allemaal op ....


cash betalen of auto inleveren ....

en dit is geen hoax !!

:baseball: