lexus gs 300 1997

sexy lexy

Nieuw hier
12 okt 2010
1
0
0
hallo beste mensen ik ben ray en nog niet zo lang hier op het forum daar ik pas deze auto heb.
maar het volgende probleem heb ik ik heb de auto gisteren gekocht en kwam er thuis achter dat mijn rechter achterlicht het niet deed.dus ik de unit eraf gehaald en terwijl ik dat deed ging het lampje eer branden.
wel hoorde ik een soort getik bij de bedrading? maar kon niks vinden wat bloot lag of zo en hoorde niks meer en licht bleef keurig branden. maar nu komt het nu wil de auto niet meer starten? met kabels geprobeert helemaal niks wel hoor ik getik als ik wil starten? hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem want ik heb hem een goed 1dag..pfff. alvast bedankt. groetjes ray. :(
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Waarschijnlijk een hoofdrelais/zekering ofzo, blijkbaar heeft het relais van de startmotor wel stuurstroom (dat getik), maar krijgt hij geen hoofdstroom. Kijk ze maar eens allemaal na + zekeringen

Ik weet niet of de GS hetzelfde euvel als de LS heeft, maar de bekabeling voor een paar achterlichten gaat door de achterklep, daar kan door het vele open en dicht gaan een breuk inkomen, met allerlei gevolgen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
En zoals jelmer het al zei.. even alle (hoofd)zekeringen nalopen. Als het goed is staat de locatie in het boekje