Lexus IS200 Navigatie display

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick.

Hoort erbij
4 feb 2014
39
1
0
Bij deze wil ik een origineel Lexus IS200 7" navigatie scherm aanbieden (enkel het klapscherm voor op het dashboard). Ik was van plan deze ruim een jaar geleden in m'n Lexus te bouwen met een after-market navigatie, helaas gaat dit niet door omdat iemand zo vriendelijk is geweest tegen me aan te rijden toentertijd.

Scherm is verder volledig origineel en operationeel, heb van het open en dichtklappen ook eventueel een filmpje (mocht je ge?nteresseerd zijn). Beschadigingen zitten er eigenlijk niet op (misschien een paar hele kleine krasjes, witte vlekjes op de foto's is stof).

Voor het schermpje zou ik graag 300,- euro willen hebben.







 

Nick.

Hoort erbij
4 feb 2014
39
1
0
Upje!

Tevens coolbergen13 is toevallig met hetzelfde idee bezig om een tablet als display in te bouwen.
En een voorbeeld van wat het resultaat kan zijn: https://www.youtube.com/watch?v=KXVyoVlOF_8

Mocht je interesse hebben, maar je afvragen hoe het allemaal in elkaar moet steken of in elkaar moet zetten. Ik heb redelijk wat research gedaan voordat ik het scherm aan heb geschaft, dus informatie genoeg aanwezig!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
Als je er serieus vanaf wilt moet je nog ver zakken.
Heb ooit het complete systeem (zonder kabelboom) voor minder dan de helft gekocht.
 

Martijn

Actief
5 apr 2015
196
11
0
Is inderdaad wel heel duur heb de mijne voor 75 euro gekocht zonder schade en scherm
 

Nick.

Hoort erbij
4 feb 2014
39
1
0
Tja het is net wat iemand ervoor vraagt en ervoor wilt geven, bieden is natuurlijk altijd mogelijk.
Verder zie ik momenteel op Ebay vrij weinig schermpjes voorbij komen, en de ?300,- is wat ik er ooit voor uitgegeven heb (ook toen waren de schermpjes behoorlijk schaars).
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Ik ben ook op zoek naar zo'n schermpje maar net als wat martijn zegt ?75,- vind ik re?l.
 

Nick.

Hoort erbij
4 feb 2014
39
1
0
Upje + price drop ?150,-.
Het ligt me niks in de weg, maar sonde om 'm op de plank te laten liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.