lexus meeting paleis het loo

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
ik woon daar vlakbij en wist van niks..hoor via via dat die meeting daar zondag was...balen .
wist iemand daar van ?

gr wilco(m2005)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja, ik wist er wel vanaf, echter had ik geen tijd te komen. Coordinator is er geweest.
 

Michael

Nieuw hier
30 dec 2009
13
2
3
Ik ben er wel geweest, na een prachtige invitatie gekregen te hebben van Louwman. Uiteraard een Lexus waardige locatie en perfect georganiseerd. Een gigantisch groot parkeerveld voor Lexus rijders. (helaas af en toe wel wat vreemde 'eenden' ertussen) Echt geweldig om zoveel Lexus(sen) bij elkaar te zien!!! Een mooi en gezellig Lexus paviljoen was er ingericht voor de stallen en expositie ruimte van het Paleis. Keurig verzorgt en een enorme opkomst, mede dankzij het schitterende weer ook natuurlijk.En dan ook nog eens 2 dagen lang, de importeur en dealers zullen dan ook meer dan tevreden zijn lijkt me zo! Mooi gem?leerd publiek ook, net als de verschillende type Lexus automobielen op het terrein.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik zal het de volgende keer op dit forum zetten, mijn excuses. Ik heb het zo druk met mijn werk, ik had me aangemeld want ik wou wel eens in een Hybride rijden en verder een leuke dag samen met mijn vrouw hebben op het Loo. Het was inderdaad leuk geweest om samen te komen. Maar dit is nog steeds te regelen ergens op een locatie. Ik blijf dit forum in de gaten houden. Het schaapjes drijven was ook zeer leuk, de proefritjes wel erg kort. Maar toch was het een leuke dag. Mijn 18 jaar oude LS 400 viel wel uit de toon, ik zag alleen maar redelijke nieuwe Lexus uitvoeringen.
 

Vincent

Hoort erbij
30 apr 2010
31
0
0
Vorige week waren wij trouwens ook aanwezig bij de introductie van de nieuwe RX in het Loo in Apeldoorn. Nog nooit hebben we zoveel Lexus bij elkaar gezien! Dan lijkt het merk ineens niet zo schaars meer. Is dit dan het gevoel dat je krijgt in een BMW of Audi? Altijd waar je kijkt een soortgenoot om je heen? :wink: Hoewel de RX geen auto voor ons is raadde de dealer ons toch aan om even naar het Loo te komen, het zou namelijk veel meer zijn dan alleen de intro van de nieuwe RX. De dag was tot in de puntjes verzorgd en we hebben ook even met een hybride mogen sturen, geen RX, maar een GS450H, nog zo'n geweldige bak met heel wat paarden onder de kap. Jammer dat er geen IS-F stond om aan de tand te voelen :twisted: