Meeting Zondag 12 Februari 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
koen zei:
Zelf niks genomen maar kwam wel een foto op internet tegen van mijn eigen auto..




Wat mij betreft ook meteen de mooiste auto die ik op al die foto 's zie! Je auto staat er echt schitterend op. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind het merendeel van de auto 's eigenlijk best wel lelijk.
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
koen zei:
Heb jou denk nog zien rijden, met die deuken er in toch ? Ik stond helemaal rechts achter (zwarte IS)
Ja klopt, heb wel een ander scherm liggen, na de winter vervangen en de kop overspuiten..... Je strakke IS viel wel op tussen het andere spul trouwens :rulez:
 

koen

Actief
8 feb 2011
130
1
18
Bedankt allen :) Stonden idd veel tupperware en over-done auto's.. Wel een paar nette maar niet heel veel.
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Stonden ook wel paar knappe civicjes bij.. En die Micra is waarschijnlijk niet gebouwd voor de show maar alleen om hard tegaan, waarschijnlijk rijd die ook rondjes om die IS. Ook al houd ik daar zelf ook niet van, me auto moet er evengoed netjes uit zien..

En dat je steeds dezelfde auto's ziet is voor mij ook de rede dat ik bijna niet meer op meetings kom.
Als je een paar keer in 't jaar gaat is genoeg. De meeste verandere er ook weinig/niks aan. Daarom veranderde ik ook altijd vaak van velgen (of auto's :D )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.