Mistlampen voor

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb (helaas) gele mistlampen aan de voorkant, in combinatie met de xenon vin ik dit geen gezicht... Is dit te wijzigen?


gr. Koen
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Ja je kan op de sloop of iemand hier van de club kijken of je er kan overnemen. Als nou niemand ze heeft of ze niet wilt verkopen kan je het glas bij je natuurlijk eruit halen.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ok, mooi om te weten dat het gele lensje eruit kan, maar wat blijft er dan van de lichtopbrengst over?


gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Glas zou ik niet verwijderen, want deze zorgt toch voor je licht output.

Ik zou een unit nemen van de is200, deze past er gewoon ook op. WAarschijnlijk 1 op de sloop, of 1 die als onderdelen te koop heeeft staan. Volgens mij staat er 1 op het forum als losse onderdelen te koop. Mocht het zo zijn dat die buiten plastic kapje ernstig beschadigingen hebben, dan zou je eventueel alleen het lensje over kunnen zetten.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alan zei:
Glas zou ik niet verwijderen, want deze zorgt toch voor je licht output.

Ik zou een unit nemen van de is200, deze past er gewoon ook op. WAarschijnlijk 1 op de sloop, of 1 die als onderdelen te koop heeeft staan. Volgens mij staat er 1 op het forum als losse onderdelen te koop. Mocht het zo zijn dat die buiten plastic kapje ernstig beschadigingen hebben, dan zou je eventueel alleen het lensje over kunnen zetten.

Het leek mij ook al niet zo?n goed idee aangezien het lensje de spreiding van het licht regelt. Zijn die gele lampen alleen in de 300 geleverd?


gr. koen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Klopt, de gele zijn alleen onder de 300 geleverd :) je kan ook gewoon nieuwe units kopen via het internet, ik denk dat ze rond de 2 3 honderd euro zijn.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alan zei:
Klopt, de gele zijn alleen onder de 300 geleverd :) je kan ook gewoon nieuwe units kopen via het internet, ik denk dat ze rond de 2 3 honderd euro zijn.


Alan heeft gelijk, zat alleen op de IS300, juist leuk die gele lampen om je te onderscheiden van de 200-jes.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
dat doe ik wel bij het stoplicht :D
Tja ik vind het gewoon echt lelijk, het is net een kerstboom met al die kleuren. Ik heb me stadslampjes ook al vervangen voor leds.

Dus als iemand wil ruilen, graag!


gr. koen
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
ik vind het persoonlijk wel ruig uitzien die gele mistlampen voor
dus als je wil ruilen laat het maar weten
kunnen we ze op het voorjaarstreffen mischien wel ruilen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Sommige willen juist idd gele mistlampen :) smaken verschillen he :)

opzich vind ik het ook wel wat hebben bij de is300, maar weet niet of het snel gaat vervelen.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja ruilen! graaaaaag!

Sorry maar ik kan de charme er niet van zien, ik vind het echt lelijk! Maar goed gelukkig verschillen smaken.


Maar bij de meeting zal ik er zijn dus ik zal ze van tevoren eruit halen, wel zo makkelijk.



Bedankt vast!
gr. koen