Muziek

21 jan 2014
250
17
0
De origineel gemonteerde audio is overleden. :-( Het begon met een Error 3 en even later, op een wat mindere weg ergens diep in Brabant, slokte de CD speler een CD-tje in en liet op op wonderbaarlijke wijze verdwijnen onder het wisselmeganisme...

Eerst zelf maar eens uitgebouwd en gekeken of er een oplossing was waarbij er geen koevoet of semtex aan te pas moest komen. Helaas.

Op zoek naar een mooi dubbeldin set kwam ik uit op de Pioneer X2500BT met Parrot, DVD speler, USB. Nieuw paneeltje erbij en inbouwen maar.

MAAR.... het werkte niet,

Contact opgenomen met ICExtra. Na wat zoek werk bleek het originele systeem een full DSP set te zijn. Dus... weer wat verbouwen en aanpassen.
Het werkt inmiddels BRILJANT.

Ik heb nu de navogende delen over.

Iemand interesse? (Verzendkosten betalen is voldoende)
 

Bijlagen

  • photo1750.jpg
    photo1750.jpg
    225,7 KB · Weergaven: 34

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Doe mij de Apple maar.... ff serieus, weet jij of het vervangen van de standaard lexus audio (RX-400h) voor een ML set te doen is?
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
mijn oem versterker is al een poosje overleden ,naar een mannetje gebracht maar na 8 weken uitzoeken niet te maken :(

zie er als een berg tegen op om een setje in te bouwen ivm bekabeling door lussen in kofferbak
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Doe mij de Apple maar.... ff serieus, weet jij of het vervangen van de standaard lexus audio (RX-400h) voor een ML set te doen is?


ML achteraf inbouwen zal vast wel te doen zijn maar dan zit je met alle electronica, je zult er goed in moeten zijn. Bij de af fabriek ML zitten de kabels verweven in de kabelboom...
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Dus het is niet zo, zoals bij velen om de kosten te drukken, dat de kabelbomen gelijk zijn en dat er alleen gestekkerd hoeft te worden (mits alles al is gemonteerd)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Zou ook kunnen inderdaad, daar niet aan gedacht.. maar zeker weten doe ik niet
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vanavond naar het afscheids concert geweest van Th? Lau, het zet je weer met beide benen op de grond, en ik mag me eigen rijk rekenen dst ik de man persoonlijk ken, ik zal hem missen...