nieuwe lexus, nieuw lid

ptimmermans

Nieuw hier
6 aug 2009
13
1
0
Hallo,

Ook maar even voorstellen.

Peter Timmermans
Heb me een tijdje geleden al aangemeld, maar had me nog niet voorgesteld.
Ben sinds juni aan m'n 2e Lexus IS 220D bezig.
De vorige heb ik ruim 3 jaar gereden en beviel dusdanig dat ik er weer maar ??n gekocht heb.
Nu wel met lederen bekleding, want dat was een fout die ik niet nog eens maak. Verder bevalt de auto prima. Mag alleen nog wat sneller zijn van mij.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Welkom!

Lederen bekleding in een Lexus is eigenlijk wel een must ja, oogt het meteen een stuk rijker. Ik heb ook diverse LS400's gezein met Velours, maar dat is ook niet helemaal mijn ding, het lijkt net een jaren '80 toyota ofzo :lol:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom. Leuk te horen dat de IS je goed bavalt. Het is ook een prachtige auto. Inderdaad, lederen bekleding hoort wel een beetje bij de Lexus. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het suedine dat nu in mijn auto zit ook erg goed bevalt.
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
hoi ,
welkom hier. heb nog nooit in een is gereden maar het rijd vast ook goed. heb zelf een gs300

gr wilco(m2005 )
 

ptimmermans

Nieuw hier
6 aug 2009
13
1
0
Hoi Wilco,

IS 220D rijdt prima hoor.
Is hou van doorrijden en ben daarom blij met de lange 6e versnelling.
bij 140km/h 2000 toeren is heerlijk rustig.
Voorheen duurde het dan even als je dan gas wilde geven, maar nu de motor een beetje gekieteld is, is dat geen probleem meer.
Trekt nu in ??n ruk door tot 200km/h. Daarna gaat het wat langzamer.

p.s. Ik rij veel in Belgi?, daar kan dit nog.....:)
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
ik rij met een automaat in de GS ...zou niks anders meer willen. zakelijk rij ik in een octavia diesel ( ook automaat ) als ik lekker hard wil rijden ga ik naar duitsland...hier durf ik niet meer...werd een beetje duur :)
als nederlander in belgie heb ik ook niet het lef...de belgischse politie staat hier niet best bekend :)

gr wilco
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een auto moet je niet kopen voor zijn iruil waarde. In ieder geval geen Lexus. Je bent dan beter af met een Yaris of Aygo.

Het grapje blijft altijd hetzelfde. Als ik bij de dealer sta om mijn auto in te ruilen zijn allle opties die erop zitten ineens niet meer belangrijk of mist hij net die ene optie die hem verkoopbaar maakt. Uiteindelijk zijn het allemaal handelaren en doen zij wat zij wat belangrijk voor hen is.