Nieuwe lexus rijder

Cindy220D

Nieuw hier
12 jun 2009
15
0
0
Hallo, wij zijn Edwin en Cindy en hebben sinds 2 maanden een lexus 220d. Voorheen hebben wij een mazda 6 station gereden. Toen we op zoek gingen naar een andere auto hadden we al een paar keer een lexus zien rijden en dan vielen onze monden open: Wat een mooie auto is dat? Wat is dat eigenlijk voor een auto.

Als je dan gaat zoeken op het internet ben je gelijk verkocht. Na enige tijd zoeken vonden wij onze auto:

een dessert green 220d
Business luxery

Inmiddels zijn we ermee op vakantie geweest ( Corsica) en zijn we alleen nog maar enthousiaster geworden. De auto is prima bevallen. Op vakantie stond de auto voor onze deur en iedere dag zei een van ons wel een keer: "Kijk eens wat een mooie auto daar staat!"
Stom misschien maar we zijn nog steeds verliefd op onze "Bolide"
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Edwin en Cindy!

Ook ik vind de nieuwe IS de mooiste auto welke in zijn klasse rondrijdt. De rest kan er qua design gewoon niet aan tippen. Vaak sta ik ook even in de carport om de auto te bewonderen.

Veel rijplezier!
 

Marc220d

Nieuw hier
4 aug 2009
19
0
0
Hallo mensen,

Is het de facelift 220d (dus van 2009)?

Mooie, niet veel voorkomende kleur overigens. Alhoewel, een IS is toch al een bijzondere verschijning op de Nederlandse wegen tussen alle Audi lease-bakken....

Ik moet nog eventjes wachten op de mijne.... wat was jullie levertijd?

Marc220d