Nieuwe sleutels

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Nou zit er bij mijn IS200 (eerste generatie 1999) maar 1 sleutel die hard aan vervanging toe is
Ik zoek een hele nieuwe sleutel, en ik vond hier alleen topics over behuizing etc. vervangen.
Betekent dat dat ik naar de dealer toe moet voor nieuwe sleutels of kan het ook ergens anders? Met en/of zonder afstandsbediening
Ik betaal namelijk liever niet het gewicht van mijn sleutels in goud...
Alvast bedankt
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
Stefan,

mochten we eruit komen met het interieur, dan is die sleutel in 10min geregeld... Het inprogrameren van nieuwe sleutels is vrij makkelijk. is de nieuwe sleutel wel gesneden?

Heb je wel de originele Master key? Anders wordt het lastiger...
 

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
Stefan,

mochten we eruit komen met het interieur, dan is die sleutel in 10min geregeld... Het inprogrameren van nieuwe sleutels is vrij makkelijk. is de nieuwe sleutel wel gesneden?

Heb je wel de originele Master key? Anders wordt het lastiger...


Neem aan dat wat ik nu heb de masterkey is. maar als ik dus nu een nieuwe sleutel met chip bestel en die laat frezen kun jij de startonderbreker en afstandbediening inprogrammeren? Of moet ik de startonderbreker ook alvast laten programmeren dat jij alleen de /afstandsbediening doet? of maakt dat niet uit.

Zou super zijn al kan jij mij met interieur en sleutel helpen, als het interieur in goede staat verkeerd (en handverstelbaar is) komen we er hoogstwaarschijnlijk wel uit.
 

Mialtezza

Hoort erbij
28 jul 2015
56
8
0
De sleutel is dan geen probleem, ik heb bij de aanschaf van mijn nieuwe body 2 sleutels erbij gekregen. Daar heb ik er maar 1 van nodig, die kan je eventueel ook overnemen van me. Dan heb je in feite alleen een "key fob" nodig die dan gesneden wordt. De afstand bediening die ik over heb kunnen we inprogrammeren in jouw auto, stelt niet zoveel voor, 10 min werk...

Ik zal in jouw andere topic ff reageren over het interieur, anders gaat alles door elkaar heen lopen :)

Gr
Stephan
 

StefanvanZijp

Hoort erbij
27 jul 2015
41
0
0
De sleutel is dan geen probleem, ik heb bij de aanschaf van mijn nieuwe body 2 sleutels erbij gekregen. Daar heb ik er maar 1 van nodig, die kan je eventueel ook overnemen van me. Dan heb je in feite alleen een "key fob" nodig die dan gesneden wordt. De afstand bediening die ik over heb kunnen we inprogrammeren in jouw auto, stelt niet zoveel voor, 10 min werk...

Ik zal in jouw andere topic ff reageren over het interieur, anders gaat alles door elkaar heen lopen :)

Gr
Stephan

Oh shit nu heb ik het zelf al door elkaar heen laten lopen. Dan zal ik maar een sleutel (key fob) bestellen, als het interieur niks wordt (aangezien het vooral om slijtage/instapplek bestuurdersstoel gaat) kan ik dan alsnog de sleutel van je overkopen?
Ik snap dat het balen is als je je interieur niet verkocht krijgt, maar met de sleutel alleen zou je me ook al enorm helpen