Nieuwste bericht knopje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri

Hoort erbij
15 feb 2010
28
0
0
Op de beginpagina van het forum kan je d.m.v. de groene icons zien als er een nieuw bericht is. En in het berichtenoverzicht staat er dan zo'n oranje logootje voor de titel. Normaal zou je, als je daarop klikt, naar het eerste nieuwste bericht moeten gaan. Maar bij mij gaat ie ??n pagina terug. Hebben meer mensen daar last van? Ik heb het zowel bij Firefox (Windows-computer) als bij Safari (Apple). Is er wat aan te doen en/of hebben meer mensen daar last van?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zou je een iets betere omschrijving willen geven? Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
screenshot.jpg
 

Joeri

Hoort erbij
15 feb 2010
28
0
0
Zie http://yfrog.com/1flexusforumj.

Als ik dan op dat oranje blaadje klik, zou ik naar het eerste nieuwste bericht in de thread moeten gaan (zo werkt het op andere fora). Maar in plaats daarvan keer ik terug naar het overzicht (??n pagina terug in de geschiedenis).
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Okay! Ik zal even kijken of er updates zijn voor het CMS, anders is er de lange weg om te zoeken in de forums files waar dat exact staat :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb een upgrade uitgevoerd, laat je mij weten of het werkt, of dat je antuurlijk andere items tegenkommt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.