Onbelaste reiskosten vergoeding schrappen?

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol :) als je in een Spark gaat rijden daarentegen :p ;)
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Als ik de testen mag geloven scoort de P3 ook 5 sterren dus ik denk wel redelijk veilig. Iedereen om mij heen die mij uitlachten om de P3 waren na het rijden toch wel redelijk onder de indruk en 1 heeft er een besteld en 1 wacht op de wagon. De eerste ruilt z'n A6 in en de tweede z'n Grand Espace.

Ga een keer een stuk rijden, misschien ben je verrast?

Het is zoiets als "under promising en over delivering".
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mijn vriendin heeft de Prius 2 als lease gehad, de beste leasewagen ooit volgens haar.
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Hey Hube, rijd over 2 weken langs je huis (op zaterdag), wil je er wel voor zorgen dat de complete collectie buiten glimmend staat te zijn :mrgreen:

Groeten
 

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
82
0
0
Ondertussen is deze regel gesneuveld :)

Alternatief, daarom heb ik een LS gekocht,...: bij eigen bedrijf auto van de zaak nemen die ouder is dan 15jr.
Bijtelling van 35% is dan over marktwaarde niet over cataloguswaarde...

Wel alle kosten incl. brandstof in de zaak schuiven.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
MichaelR64 zei:
Ondertussen is deze regel gesneuveld :)

Alternatief, daarom heb ik een LS gekocht,...: bij eigen bedrijf auto van de zaak nemen die ouder is dan 15jr.
Bijtelling van 35% is dan over marktwaarde niet over cataloguswaarde...

Wel alle kosten incl. brandstof in de zaak schuiven.



Ik heb het niet zo gevolgd, had andere zaken die belangrijker waren (ontslag :p) maar vertel?
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
handigneefje zei:
...Zeker als je zakelijk gaat rijden, dan zou ik het ook wel weten, gewoon een ampera nemen. Nul bijtelling, prima auto en je kunt je voorlopig helemaal suf rijden...
Met zo'n Ampera rij je hooguit 70km als het niet minder is, geen hybride en dan gelijk 4-6 uur opladen voor de volgende 70km (zie test ANWB).
Maar ik snap je punt ;)