Ook even voorstellen

ErwinCT

Hoort erbij
13 sep 2023
30
21
8
Hallo, mijn naam is Erwin, 58 jaar jong uit Apeldoorn en sinds vandaag in het bezit van een CT200H uit 2015.( parelmoer wit) Na 7 jaar lang in een Volvo S60 gereden te hebben tijd voor een auto die minstens zo betrouwbaar moet zijn maar wel iets wat minder dorstig....
De eerste km's zijn wennen maar bevallen erg goed. Altijd al bewondering gehad voor deze auto's en de Japanse techniek.
Ik ga eerst eens even rondkijken hier en mezelf nog wat wijzer proberen te maken over Lexus.
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
261
151
43
Top auto! Mijn vrouw rijdt er al 9 jaar in vanaf nieuw, met alleen beurten, 1x 12v accu en bandjes. En nog geen piepje of rammeltje te bekennen :)
 
Laatst bewerkt:

Richie

Hoort erbij
1 aug 2023
35
50
18
Welkom! De CT was in mijn gebruiksjaren niet kapot te krijgen (behalve de 12v accu in de winter). En minder dorstig gaat zeker goedkomen! Veel rijplezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa

Bobusa

Actief
12 okt 2008
261
151
43
Wat ik wel ergens las (ik dacht Club Lexus) was dat de pre-2014 modellen een minder goed ontwerp koppakking hebben en bij hoge kms een lekke koppakking kan ontwikkelen. Na 2014 met de facelift is dat aangepakt. Dus wellicht goed om te weten.
 

ErwinCT

Hoort erbij
13 sep 2023
30
21
8
Ja thanx allemaal, het voelt inderdaad wel allemaal erg degelijk. Ik had in het begin wat twijfels over de 15 inch velgen. ( 16 of 17 inch ziet er mooier uit) maar het rijdt wel het fijnst met het iets schokkerig onderstel heb ik begrepen. Maar de rust in de auto..inderdaad geen piepje, kraakje.. . Heel fijn.