Personal Settings

jhrauw

Nieuw hier
20 jul 2011
14
1
0
Ik heb geprobeerd bij de personal setting met de DIPS knop op het stuur het Lock/Unlock Answer Back in te schakelen. Dit is nog niet gelukt.
Bij de Lexus dealer heeft men het antwoord dat de auto niet is uitgerust met een alarmsysteem. Ik lees echter nergens dat deze "Beep" gekoppeld is aan een eventueel alarmsysteem. Heeft iemand ervaring met het instellen van de "Beep" bij het sluiten en openen van de deur met elektronische sleutel? De alarmlichte knipperen wel, bij het sluiten 1x en bij het openen 2x. Ik zou ook graag een ?Beep? willen horen.
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
In de tech docs van Lexus staat dit:

LOCK/UNLOCK ANSWER BACK (answer back-functie vergrendelen/ontgrendelen)
default: ON
Als de portieren met de afstandsbediening worden vergrendeld, knipperen de alarmknipperlichten ??n keer.
Als de portieren met de afstandsbediening worden ontgrendeld, knipperen de alarmknipperlichten twee keer.
Keuze: ON of OFF
Hoofd-body-ECU (multiplex-body-ECU)


Dus alleen knipperen, geen piep. Helaas, ik vind het ook makkelijker...
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Mo1 zei:
Wat stel je dan in met de functie LOCK FEEDBACK VOLUME ?

Probeer de deur eens op slot te doen met een deur open, je hoort dan een langgerekte pieptoon. Dat volume kan je instellen (staat default op max)
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
ik heb volgens mij wel alarm,maar heb ook geen piep bij openen of sluiten van de portieren ,zou dit wel willen .......weet iemand misschien hoe???.......oeps volgens mij zit ik in de verkeerde topic ,ik heb geen ct maar een is ......sorry