program om velgen onder auto te photoshoppen

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
zoek een link om velgen via een bestaande foto virtueel te monteren
zijn wel div offic sites die dit gebruiken,maar is dit er ook voor de leek?



onderstaande photoshops heb ik via een bestaande velgensite gemaakt
hier kan je uiteraard alleen velgen onder de lexus plakken die ze in het programma hebben
in dit geval audi velgen eronder geplakt :)
maar wil velgen eronder plakken die ik op internet tegenkom
en ja dit is de auto van een medeforumlid :p

http://i363.photobucket.com/albums/oo78 ... 5474c2.jpg
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
wow tof! Ik vind niet alles even mooi maar je kan zo wel zien hoe het staat! :). Ik heb wel eens zo'n site voorbij zien komen... maar waar was dat ook al weer?! Als ik het vind dan zal ik deze delen!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Probleem is denkelijk dat het commerci?le software betreft en gebonden aan een merk velg of database. Ik heb nog niet iets voorbij zien komen wat voor thuisgebruik is bestemd, helaas.

Je zou met niet al teveel moeite (als leek) een goed resultaat kunnen neerzetten met b.v. Windows Paint. Je kunt het gewenste velgplaatje downloaden, dan 'uitknippen' via de selectietool Paint en in de foto van je auto plakken. Genoeg howto's op 't net te vinden daaromtrent.
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Op Duitse reifen.com en felgen.com kun je de Lexus in 4 kleuren afbeelden en ze hebben behoorlijk veel keus.
In nederland velgenconfigurator van de Fa Heuts, Hoensbroek. Van fotoshop en zo heb ik de ballen verstand; ik kan alleen knippen en plakken met papier, schaar en een pot lijm.
Succes ermee