Reclame vrij

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Ik heb er mij eens op toe gelegd om alles op de koffer bak te verwijderen. Was er een beetje bang van maar ben blij dat ik het heb gedaan en het oogt mooi. Heb dan ineens ook de nummerplaat verlichting vervangen door ledjes. Man wa was da voor een geknoei voor ik die kl... lampjes daar uit kreeg. Als iemand dat in een garage moet laten doen, dan zijn het dure lampjes, zenne. Natuurlijk kan het ook aan mij liggen maar gemakkelijk is toch iets anders. En om eerlijk te zijn heb ik op het internet moeten gaan zoeken hoe het moest.
 

Bijlagen

  • Afbldng487_ir_0.jpg
    Afbldng487_ir_0.jpg
    28,5 KB · Weergaven: 50

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb er ook aan gedacht. Maar ik vind die L zo mooi staan op mijn auto. Is hetgeen mij het meest is bijgebleven toen ik de auto als klein ukkie heb bewonderd.
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Die ' L' daar heb ik lang aan getwijfeld. Maar hoe meer ik er naar loer hoe minder spijt ik er van heb. Misschien verkeerd maar eigenlijk zou ik geld van hun moeten krijgen van hen of hun korting groter als ik nen nieuwe koop want ik rij rond met hun logo en merknaam. :p . En dat is ook 1 van de reden geweest waarom de dealer met zijn reclame er als eerste is afgegaan.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Als ik hem er af haal gaan ze denken dat ik een Mercedes rij, dat moeten we helemaal niet hebben :D

...maar wat doe je met de grille? of heb je al een andere grill (weet het niet meer zo precies)
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Jelmer zei:
Als ik hem er af haal gaan ze denken dat ik een Mercedes rij, dat moeten we helemaal niet hebben :D

...maar wat doe je met de grille? of heb je al een andere grill (weet het niet meer zo precies)

De grille is nog een probleem. Ben op zoek naar eentje zonder logo. En dat van mercedes daar kan ik in komen. En daarbij de echte kenners die weten wel wat dat is dat zilveren glinsterend flitsend autootje :rulez: dat voor hun rijd en zeker als ik eens op de rechtse duw :photo:
 

WoK

Hoort erbij
10 jan 2011
97
0
0
Ik wil die van mij ook logo vrij hebben...
maar helaas zitten er bij de GS allemaal gaatjes achter...(2 per embleem)
Zoek nu dus nog iets wat daar overheen kan...Iets anders als Lexus, gs300 of t L logo...
Tot zover ben ik gekomen op:
P1010415.jpg

en
384340793.jpg

maar van die laatste moet ik nog ff maten checken of t wel de gaten overdekt...
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
maar waar kun je die lextasi emblemen bestellen dan?
ik heb een grill zonderlogo maar wil er toch wel iets in hebben.

persoonlijk vind ik als alle logo's er af zijn dat de kont iets te kaal is.maar verder is het wel een strak kontje :D :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
waar heb je de laatste lijmlaag mee verwijderd dan ? :rulez:
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
Joop zei:
waar heb je de laatste lijmlaag mee verwijderd dan ? :rulez:

Ik heb het gedaan met een haardroger zodat die goed los kwam en dan met de vinger tegen geduwd zodat er ballekes werden gevormd en dat met lijm verwijder (plaatselijke drogist) en dan gesimoniseerd.
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
WoK zei:
Ik wil die van mij ook logo vrij hebben...
maar helaas zitten er bij de GS allemaal gaatjes achter...(2 per embleem)
Zoek nu dus nog iets wat daar overheen kan...Iets anders als Lexus, gs300 of t L logo...
Tot zover ben ik gekomen op:
P1010415.jpg

en
384340793.jpg

maar van die laatste moet ik nog ff maten checken of t wel de gaten overdekt...

ziet er niet slecht uit. maar ik denk als ik er nog iets op zet, dan laat ik iets maken in een vorm van een sticker. als ge het dan moe bent is dat wat gemakkelijker te verwijderen en niet zo duur.
 

WoK

Hoort erbij
10 jan 2011
97
0
0
en dat is dus het nadeel van de GS....er zitten van die gaten...
dus je moet wel met iets hards aankomen zetten wil je de gaten bedekken... :(

Anders was t kontje van de GS nu mooi kaal :roll:
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ik wilde ook iets bestellen van deze site maar het blijkt dat ze alleen in de USA verzenden. Kijken kan, kopen niet :(

En laten ze nu net 1 onderdeel hebben die nergens anders te krijgen is :X
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ja dikke drama man! Dan maar via eBay :geek:
 

Bijlagen

  • 20130613_170749.jpg
    20130613_170749.jpg
    301 KB · Weergaven: 48

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
Tjoljok zei:
Ik heb er mij eens op toe gelegd om alles op de koffer bak te verwijderen. Was er een beetje bang van maar ben blij dat ik het heb gedaan en het oogt mooi. Heb dan ineens ook de nummerplaat verlichting vervangen door ledjes. Man wa was da voor een geknoei voor ik die kl... lampjes daar uit kreeg. Als iemand dat in een garage moet laten doen, dan zijn het dure lampjes, zenne. Natuurlijk kan het ook aan mij liggen maar gemakkelijk is toch iets anders. En om eerlijk te zijn heb ik op het internet moeten gaan zoeken hoe het moest.

Hallo,

Je hebt 'pm'.

Gr. Harry