ruiterwisserbladen vervangen

Rx450rijder

Nieuw hier
24 feb 2023
16
3
3
Hallo,

Ik laat normaliter alles bij de dealer doen, omdat ik nogal makkelijk uitgevallen ben, maar nu is de beurt nog ver weg en lijken de ruiterwisserbladen weer op te zijn.

Kan iemand vertellen of iets anders dan de Lexus-bladen (Optifit geloof ik) ook gewoon goed is om erop te gooien?

Thanks!
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
297
170
43
Ik heb een tijdje geleden de wissers van de CT vervangen door Denso Hybride wissers. Prima spul.

Voor een RX Gen3 heb je deze nodig: DUR-065L DUR-055L
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Carparts direct. Heb daar ook de denso wisserbladen gekocht. bevallen zeer goed en is als oem. bosch swf zijn toch anders en vind ze minder goed. Ook de aftermarket van de dealer zijn minder. De prijs valt reuze mee.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
311
251
63
Ruitenwissers van Bosch komen al jaren heel goed uit verschillende testen en ik heb er zelf ook goede ervaringen mee. Er zijn ook apparaatjes die een flinterdun laagje van een versleten wisserblad afschaven waarna hij weer heel wat maanden meekan. Ook dat is me goed bevallen, mijn ruitenwissers zijn nu meer dan anderhalf jaar oud en ik denk dat ze nog wel een half jaar meekunnen.

Jarno
 

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
161
134
43
Ruitenwissers van Bosch komen al jaren heel goed uit verschillende testen en ik heb er zelf ook goede ervaringen mee. Er zijn ook apparaatjes die een flinterdun laagje van een versleten wisserblad afschaven waarna hij weer heel wat maanden meekan. Ook dat is me goed bevallen, mijn ruitenwissers zijn nu meer dan anderhalf jaar oud en ik denk dat ze nog wel een half jaar meekunnen.

Jarno
Ik heb de Bosch Aerotwin..... wel wat duurder maar je kan er niet op stuk gaan. Ik heb ze ook op de toyota corolla 7 jaar gehad aan 1 stuk en nooit gedonder gehad.