SMS berichten lezen van iPhone met Premium navigatie systeem

Lexus4U

Nieuw hier
1 jan 2015
6
0
0
Ik heb een iPhone 5S en de verbinding met het navigatie systeem gaat prima. Telefoneren, contacten downloaden en de extra services zijn allemaal goed en zonder problemen beschikbaar. Ik weet dat er problemen zijn met het automatisch laten lezen van SMS berichten met de iPhone. Bij toeval lukte het me vandaag wel. Bij het uitzetten van de persoonlijke hotspot (tethering) wordt een SMSje prima door het systeem ontvangen en voorgelezen. Wanneer de tethering weer wordt geactiveerd, wordt de SMS niet ontvangen door het systeem. Ik was benieuwd of dit bekend was en of er andere manieren zijn.
Het ontvangen (en voorlezen) van e-mail is mij nog helemaal niet gelukt. Heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen?
 

Lexus4U

Nieuw hier
1 jan 2015
6
0
0
Er lijkt niet veel belangstelling voor dit onderwerp op dit forum. Of wellicht is er geen interesse voor deze functionaliteit of lukt het wel bij iedereen. Als je googled zie je echter (bv op de Amerikaanse forums) dat het een veel voorkomend probleem/vraag is. Na veel proberen, heb ik het gelukkig voor elkaar. Als er interesse is, licht ik graag toe hoe het me gelukt is.
 

JBLexus

Nieuw hier
21 aug 2015
5
0
0
Hallo Lexus4U. Graag zou ik horen hoe het jou is gelukt om de SMS berichten van de iPhone op je navigatie te lezen. Koppelen van iPhone gaat nl probleemloos, maar berichtenfunctie doet niets.
 
Laatst bewerkt: