Stuurwielverwarming & voorruitverwarming

Therus

Nieuw hier
25 apr 2011
2
0
0
Tijdens het doorlezen van de digitale handleiding kwam ik de stuurwielverwarming en de voorruitverwarming tegen. Aangezien ik destijds alle mogelijke opties heb aangevinkt, ga ik er vanuit dat ie er gewoon in zitten.. . . . . Niet dus :neutral: is dit bekend? Wie heeft het wel?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hi, welkom op dit forum...

Om je vragen te beantwoorden heb ik een andere vraag voor je... stonden deze opties op je aanvinklijst?
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik heb op mijn aanvinklijst 2 opties niet genomen: performace dempers en schuifdak.

Ik kan me helemaal niet herinneren dat er een optie was voor een verwarmd stuur. Voorruitverwarming weet ik ook niet meer. Je bedoelt dus die draden die door de voorruit lopen om te verwarmen?

Welkom op het forum trouwens!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Zit er niet op, is optie, die echter niet leverbaar is als optie in NL.

In het instructieboekje staat vaak ook INDIEN AANWEZIG of AFHANKELIJK VAN DE UITVOERING, dan zit het er wel of niet op. :D
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Een aantal dingen die ik graag in de CT had willen zien waar ik best een centje voor had bijbetaald:

- Opbergvakjes
- Verwarmd stuur
- Automatisch inparkeren
- Zonnecollectoren op het dak (Vergezocht, maar why not!)
- Meer stembediening
- Lane assist
- Massagestoelen
- Stoel-airco


Maar goed, dat bieden ze niet als optie. Helaas.
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik begrijp vraag om stuurverwarming niet echt. Als er iets interessant is dan lijkt dat mij stuurkoeling :O
Na een dag in de zon wil het stuur nog wel eens erg warm zijn.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Bas36 zei:
Ik begrijp vraag om stuurverwarming niet echt. Als er iets interessant is dan lijkt dat mij stuurkoeling :O
Na een dag in de zon wil het stuur nog wel eens erg warm zijn.

In de winter is dit verdomd handig. En in Nederland is het helaas zo dat het vaker te koud is dan te warm.
 

Therus

Nieuw hier
25 apr 2011
2
0
0
bedankt voor de reactie. is inderdaad niet leverbaar in nl.

Iemand nog leuke tips, die egens in de 680 pagina handleiding staat die we nog neit gevonden hebben?

gr therus