Tablet inbouw...

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Voor al die gene (en er zijn er wel een aantal die hier mee bezig zijn of over nadenken)

hier een linkje naar een videootje van een USA'r die ook zoiets doet.. geloof ik :hi:

 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ziet er goed uit. Helaaas dat het uiteindelijk de cover voor de tablet een kleur verschil heeft met de rest van het dash. Maar hoe dan ook, mooi werk.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Interessant.

Ik heb ook een keer aan zoiets zitten denken, maar dan nog ??n stap verder. Namelijk een grotere tablet in de hoogte erin, zodat deze ook de temperatuur regeling overneemt.

Zo te zien heeft hij de lichtsensor op de tablet nu afgedekt, waardoor de helderheid van het scherm niet meer automatisch wordt aangepast, wat wel een fijne feature is.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Wel interessant, niet mooi gedaan.
En dan zegt ie dat dit voor een klant is? Video 6 is definitief, ziet er niet zo denderend uit. Idee is gaaf. Ik zag nog meer van deze video's staan.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Voor de ge?nteresseerde, er staat een 7"tablet op iBood.nl (alleen vandaag dus) voor slechts ?70.
Dit is echter niet de snelste tablet, maar wat wil je voor zo'n prijs.
 

Alexus

Hoort erbij
18 dec 2011
26
0
0
ik vind het geen slecht idee,,
alleen ik zou het boven de radio plaatsen ...waar lexus zelf de orginele navigatie heeft geplaatst
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Had deze al eerder op YT bekeken.
Prachtig idee, goede technische uitwerking (het werkt en dat is erg knap), maar wat is dat vreselijk slordig gedaan...
Ik zou dat nooit willen opleveren voor een klant of ik zou gratis werken aan een mooie, nette variant zodat de klant ondertussen kan gaan rijden.

Idee/concept +1
Techische uitvoering +1
Esthetische uitvoering/afwerking -2