Toyota wielen op ct200?

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
Volgende week wordt mijn nieuwe ct200h geleverd. Ik rij nu een Volvo c30 en deze is voorzien van winterbanden.
Omdat mijn werkgever een mijn inziens dure winterbanden regeling heeft, wil ik de winterbanden en velgen zelf aanschaffen.
Ik kom geregeld op de bekende veilingsites setjes tegen voor een prius of auris.
De steekmaat komt overeen, maar zouden deze passen qua offset en naafgatdiameter?

Graag jullie reacties of ervaringen.

Ps. Nog 5 nachtjes slapen.
 

snekuem

Hoort erbij
15 okt 2011
71
0
0
Ik heb er ook stalen Toyota wielen onder gemonteerd. Wel niet zo spectaculair om te zien, maar van binnenuit zie je ze toch niet en het is toch maar om de wintermaanden door te komen ;) Ik vind het persoonlijk zonde om winterbanden op lichtmetaal te leggen, aangezien deze dan toch maar worden aangetast door het strooizout.
download/file.php?id=854&mode=view
 

snekuem

Hoort erbij
15 okt 2011
71
0
0
tri zei:
Mooie velgjes overigens
Bedankt, al bij al valt het nogal mee vind ik, maar ik moest het toch even gewoon worden toen mijn 17 inch. velgen eraf werden gehaald en deze erop werden gezet. Deze velgen zijn normaal voorzien voor een Toyota Avensis ( vorig model ). Heb er ook wel andere wielmoeren moeten bijkopen, want de originele passen niet op deze stalen velgen.