,UPDATE,ervaring met goodyear f1 asymmetric 2

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Re: ervaring met goodyear f1 asymmetric 2

Iedereen zijn eigen smaak of banden, ik zweer weer bij TOYO voor zowel zomer als winterbanden :rulez:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Re: ervaring met goodyear f1 asymmetric 2

Metalfreak zei:
blue-eyes zei:
Dan heb je een erg goed aanbod, verschil is normaliter, ook bij de goedkopere bandenbedrijven, vele malen groter dan jouw genoemde 4 euro!

Beetje in de buurt van de Flevopolder? :D

Nee, Roermond ligt niet in de buurt van de Flevopolder. :p


Tot voor kort reed ik 3 maal per week naar Maastricht, dat is dichterbij dan je had gedacht :p
 

cruzcampo

Hoort erbij
22 mrt 2011
60
1
0
Re: ervaring met goodyear f1 asymmetric 2

er gaat niks boven michelin ps3.
Heb net een andere Lexus IS 250 gekocht en daar liggen jammer genoeg bridgstone banden op. grrrrrr
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
Re: ervaring met goodyear f1 asymmetric 2

cruzcampo zei:
er gaat niks boven michelin ps3.
Heb net een andere Lexus IS 250 gekocht en daar liggen jammer genoeg bridgstone banden op. grrrrrr
inderdaad en iets goedkoper
alleen hebben ze niet veel maten in ps3
dus kom je uit bij de supersports :rulez:
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
Re: ervaring met goodyear f1 asymmetric 2

zijn uiteindelijk de PSS geworden van michelin
in de bandenmaten voor 235-35-19 en achter 275-30-19
heb ze voor een mooie prijs kunnen bemachtigen
nu de pekel nog van de straat en de velgen kunnen eronder.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
Ik heb uiteindelijk die Goodyears besteld, ze worden 20 april pas gemonteerd, maar goed, het weer is er toch nog niet naar...
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Hier vanhetzelfde,
18 inch tenzos liggen klaar met Fulda Sportcontrol, maar er dreigt alweer natte sneeuw en pekel.
Nog een tip. Als je naar Mobile.de gaat kun je ook kiezen voor reifen/felgen. Daar staan enorme koopjes op.
Bijvoorbeeld Dunlop Sportmaxx RT 18 inch hier nergens onder 145 gevonden; daar voor 117 pst incl BTW..
Heb 4 zgan 16 inch x 7,5 aluvelgen gescoord voor mijn winterbanden voor 200 euro!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
redbaron zei:
Hier vanhetzelfde,
18 inch tenzos liggen klaar met Fulda Sportcontrol, maar er dreigt alweer natte sneeuw en pekel.
Nog een tip. Als je naar Mobile.de gaat kun je ook kiezen voor reifen/felgen. Daar staan enorme koopjes op.
Bijvoorbeeld Dunlop Sportmaxx RT 18 inch hier nergens onder 145 gevonden; daar voor 117 pst incl BTW..
Heb 4 zgan 16 inch x 7,5 aluvelgen gescoord voor mijn winterbanden voor 200 euro!

Tip van een vriend van me was ook om http://kleinanzeigen.ebay.de te gebruiken, zeg maar de Marktplaats van Duitsland. Hij had er ook al eens voor weinig geld zo goed als nieuwe banden gekocht en voor zijn nieuwe leaseauto ook tweedehands velgen voor de helft minder als waar ze hier voor te vinden waren.