User titles

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik moet nog een soort ranking systeem bedenken wat je een status geeft m.b.t. de postcount (aantal totaal geplaatste berichten door de gebruiker). Nu staat deze nog op nieuw, junior, medior en senior.

We kunnen er zoveel maken als nodig, Hebben jullie idee?n? Wat het vroeger was:

0-50 posts : CT
50-100 posts : IS
100-250 posts: GS
250-500 posts: LS
500+ posts: LF-A

Wellicht zijn er leukere opties te bedenken :)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Ik vind dat RC er ook tussen mag.
LFA pas bij 1500+ of zo, je moet er wel wat voor doen.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ik zou het zo laten , zoals het vroeger was vind ik een beetje denigrerend naar de eigenaren van de verschillende types , voor de trotse eigenaar van een IS kan de status van model hoger zijn dan van bv een LS

just my 2 cents
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Is toch dubbelop info aantal posts en junior, medior etc. Zegt trouwens sowieso niets. Iemand met een projectpagina kan 40 keer wat leuks mededelen/laten zien en dat is dan een junior vergeleken met iemand die 1500 keer welkom zegt? Mag aannemen dat iemand die tevreden met zeg zijn IS is, niet zo nodig LS of RC hoeft te heten. Voeg type auto uit user settings toe en maak dat veld verplicht. Dat voegt nog wat toe in herkenning...
 
  • Leuk
Waarderingen: j2jedi

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wanneer ik jouw 'balkje' bekijk GWS, dan 'zul je snel bekend worden'. :p

Hube heeft 'reputatie', dus zijn balkje is denkelijk langer :thumbsup::p
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Moet zeggen dat ik nog nooit op dat balkje gelet hebt. Nog meer van hetzelfde dus.
De oudjes kennen elkaars auto wel maar is toch makkelijk om gelijk IS250, GS300 en zo te zien ?
Tja Hube zal der wel GS450h F-Sport Ultra Balanced Resonance Free van willen maken maar ja of dat past:p

P.S. hoe is het met de IPA ?
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ben het eens met GWS. Weet niet waarom...zal wel eigen belang zijn, hahahaha
Aan de ene kant een beetje overkill, maar aan de andere kant toch wel weer een soort v knipoog.
Voor mij hoeft het niet, want ik let op wat iemand zegt en niet wat zijn post-status is...er zijn misschien ook condomici onder de veel-posters ;)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
IPA werkt super, ik heb nu spijt ze niet allemaal van je te hebben afgenomen :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Kleurtjes, vermeldingen over hoeveel..., status, mij zegt het allemaal niets, misschien weer een vermelding in welk type je rijdt/bezit
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
839
1
450
63
Wat vinden we dan van een hoeveelheid in kilometers? Als ik het goed begrijp, dan zegt die "junior/medior/senior" iets over de hoeveelheid posts die je gemaakt hebt op het forum, toch? Dus in feite ook hoeveel bijdrage je hebt geleverd aan het forum. Als je niet wilt denigreren of associeren met een bepaalde statusnaam of model Lexus kan ik me voorstellen dat een GS- of LS-eigenaar niet direct met een kleiner model auto geassocieerd wordt (een vergissing is gauw gemaakt), dus wat Henny zegt:

Henny zei:
misschien weer een vermelding in welk type je rijdt/bezit

vind ik nuttig.

Ik heb ook nog kort gedacht aan een het aantal cilinders maar dat houd misschien nog maar een jaar of tien stand en dan denken we aan kW :p.

En kilometers is ook autogerelateerd, naar mijn idee niet denigrerend, geeft wel aan in welke mate je hebt bijgedragen op het forum en biedt "hoge km-standen" ook een bijzondere status.

Shoot!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Een vermelding van het modelnaam ernaast is mogelijk, maar vereist een modificatie En die zetten we dan gewoon bij de lijst.

De karma indicator onder de postcount daar kunnen andere gebruikers aangeven hoe ze een bepaalde gebruiker ervaren. Ik moet er ook nog even induiken, maar dat kan handig zijn.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Henny, de koning van de Lexussen :)

Maar goed, ik heb dus de volgende idee?n gehoord:
1. Een fictieve km stand
2. Fictieve KW output
3. Lexus modellen
4...
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Je hebt nu Flag Quote Comment Like
Kun je daar bijvoorbeeld aan toevoegen mee eens, mee oneens ?
Zo kun je een reactie geven op een antwoord van een vraag.
De lezer heeft dan een hulpmiddel bij het gegeven antwoord.
Vervolgens zou je deze ranking kunnen koppelen aan de user titles.
Hoe meer antwoorden, hoe meer mee eens, des te hoger je status.
Je word dus beloond voor je inzet.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Topic rating is niet in vbulletin 5 gezet. Wellicht komt dat in toekomstige versies nog terug. Ik zal het op de lijst zetten van gewenste modificaties, maar we hebben nog best veel te doen.