Ventilatierooster demonteren

Dagoe

Nieuw hier
8 jun 2012
24
1
0
Beste mensen,

Ik heb een heel lelijk probleem, ik kocht een haicm telefoon ventilatieroosterstandaard, tijdens montage schiet 1 veertje en plastic steuntje los, floep, zo het rooster in. Pakken met een tang heeft ervoor gezorgd dat het achter de lamellen ligt. Als ik een bocht doorga schuift / rammelt er iets.

Hopelijk kan iemand mij vertellen dat ik het eruit kan klikken ;)
 

Gertjeej

Hoort erbij
29 jan 2013
83
0
0
Wellicht lukt het wel met een schroevendraaier (magneetje) waardoor je het eea niet hoeft te demonteren.

Bij de IS 250/220d weet ik dat het een aantal "clipjes" zijn die je naar beneden moet halen. Bij de CT heb ik geen idee.
 

Pedroby

Nieuw hier
15 okt 2011
15
0
1
Over welk ventilatierooster heb je het? Ik weet wel dat de buitenste roosters eenvoudig los te klikken zijn. Het is net Lego en zit weinig met schroeven. allemaal klik klik klik en je hebt de boel los. Kun je het veertje eruit halen.
Of je kunt het met een magneetstok proberen. Maar die zijn meestal dikker dan de ruimte tussen je lamellen van het rooster. Zou zonde zijn als je de boel beschadigd voor dat veertje.
 

Dagoe

Nieuw hier
8 jun 2012
24
1
0
Thanks voor jullie hulp, ik heb het over de ventilatierooster naast de alarmlichtenknop. Gelukkig is het niet meer nodig, ik heb de lamellen open gezet, met een schijnwerper erin geschenen en helemaal achterin lag het veertje. Toen met een lang metaaldraad gaan vissen, het is eruit!! :)