Vlek

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Een paar weken geleden heeft onze jongste bij het instappen met zijn ingesmeerde zonnebrand hand aan de auto gezeten, ik heb het in de haast niet gezien en de auto heeft de hele dag in de volle zon staan te bakken... jullie raden het al.... de vlek krijg ik er niet uit... :eek: Het zit op de zijkant tussen de deur en de benzineklep dus herstellen d.m.v. spuiten o.i.d. is een dure grap...

Hopelijk heeft iemand een goede tip... behalve om de auto helemaal in te smeren met zonnebrand om hem weer egaal te krijgen :grin:

Groetjes Yvonne
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Ik heb dat ook een keer gehad op mn zwartr Skoda. Tijdens de beurt vriendelijk aan de dealer gevraagd of hij dat er uit kon polishen. Dat ging prima en zonder kosten. Ik heb nu een doffe plek van vogelpoep op mm blauwe GS ik ga gewoon weer hetzelfde proberen bij de dealer. Je hoort het van me na 14 september.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
dasty.jpg

dit schijnt een wondermiddel te zijn , is het proberen waard , ontvetten dus
bij de wibra , ook goed om de ketting van je motorfiets te ontvetten
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Dasty op een lak is alles behalve goed. Dit word minimaal polijsten en hopen dat het niet door je blanke lak heen gebrand is
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
In principe kun je best een ontvetter gebruiken op je lak, maar je moet dan wel weten dat je alle bescherming die erop zit er af haalt.
Dus mocht je dit doen, en ik ken SC400nl die zorgt daarna echt wel weer voor een bescherming !
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Yvonne ik weet niet waar je woont maar als je in de buurt woont wil ik er wel ff naar kijken, denk dat het polijsten gaat worden. Ik woon in Emmeloord.
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Bedankt allemaal voor jullie tips!!!

Stefan O ik kom uit de buurt van Eindhoven dus dat is niet in de buurt van Emmeloord, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod!

maar goed nieuws, mijn man heeft geregeld dat binnenkort een klant het wegwerkt, het zal inderdaad iets van polishen worden want het zit er echt goed ingebrand... maar de ontvetter is ook een goede tip! Die ga ik zeker wel onthouden!

nogmaals bedankt!

groetjes Yvonne
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Yvonne dat is idd niet in de buurtšŸ˜€
gaat er echt wel uit. Eerst proberen met bv professional polish en mocht dat niet lukken een lichte polijst.
en uiteraard weer een wax oid erover heen.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi, kom je er niet uit heb ik een adres in Moergestel waarvan ik bijna zeker weet dat hij het er uit krijgt. Stuur dan maar een pb.