Voor spoiler

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Enkele dagen geleden zag ik een CT over een drempel rijden en het scheelde maar een haartje of de voor spoiler raakte de weg. Hebben jullie al eens met de voor spoiler op de weg gezeten. Hij is inderdaad behoorlijk laag, dus het zou makkelijk schade kunnen geven als je iets te hard rijdt.

Robbert-Jan
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Robbert zei:
Enkele dagen geleden zag ik een CT over een drempel rijden en het scheelde maar een haartje of de voor spoiler raakte de weg. Hebben jullie al eens met de voor spoiler op de weg gezeten. Hij is inderdaad behoorlijk laag, dus het zou makkelijk schade kunnen geven als je iets te hard rijdt.

Robbert-Jan

Nog geen een keer last van gehad. Mijn vorige A3, af fabriek verlaagd, raakte soms de grond bij het afrijden van de oprit. De CT heeft er absoluut geen moeite mee.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Meeste drempels kan hij wel aan, maar bij sommige notoire gevallen is het even opletten (maar niet erger dan bij andere auto's).
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Hier al wel last van gehad. Maar slechts aan de onderkant geraakt, dus geen schade te zien. Dan maakt het mij eigenlijk ook vrij weinig uit.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Ook ik heb al met mijn voorbumper tegen de straat aan gezeten.

Knikkende knieen naar buiten om te kijken.....pfew geen zichtbare schade aan de buitenkant, maar wel aan de onderplaat,
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Audiophile zei:
Ook ik heb al met mijn voorbumper tegen de straat aan gezeten.

Knikkende knieen naar buiten om te kijken.....pfew geen zichtbare schade aan de buitenkant, maar wel aan de onderplaat,

Bedankt voor de waarschuwing1 En sorry voor wat je schade betreft.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ziet er inderdaad mooi uit. Ik hou ook wel van die extra uitlaten, hoewel het natuurlijk op een CT wat overdreven overkomt, want zo'n echte sportwagen is het natuurlijk ook niet. Maar al met al leuk aangekleed.


Robbert-Jan