Vraag over schoonmaken stoel

Makkie66

Nieuw hier
28 jan 2024
5
2
3
Type lexus 300 Es -- in de stoelen itten luchtgaatjes , nu heeft mijn zoon met kwark geknoeid en krijg het er niet uit . ( prof. cleaner langs geweest - stofzuigenb / stomen ert heeft niet gewerkt , iemand een oplossing ?
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
582
1
381
63
Bagger, nooit meer eten in de auto ;)
De gaatjes zitten dicht? Met een saté- of cocktailprikker kom je een heel eind, je drukt de kwark dan wel omlaag denk ik, of het raakt los en dan kun je het wegzuigen of zo....

Succes!
 

nigelvm

Hoort erbij
27 nov 2022
28
39
13
Bij ANAC wasstraten kun je op het interieurplein gebruik maken van een compressorslang met perslucht om het stof weg te blazen uit kleine gaatjes. Ik heb met deze slang laatst ook mijn geventileerde leren stoelen schoon gemaakt, werkt perfect! Als je de opening van de slang dichtbij genoeg zet op de gaatjes blaas je al het vuil eruit. Als je iemand meeneemt die tegelijkertijd de stofzuigerslang ernaast houdt heb je wel eens kans dat je het ook nog eens gelijk eruit weet te zuigen!
 

Makkie66

Nieuw hier
28 jan 2024
5
2
3
Hoi Nigel , ga het proberen , thanks . Er is al een prof. autopoets bedrijf bij geweest en die heeft alles geprobeerd , Hoop dat dit lukt ;-)