Wangan Warriors End of Year meet - 17 november

Skippy

Nieuw hier
16 jul 2013
10
0
0
Het is weer zover!

Op zondag 17 november vanaf 13:00 begint onze jaarlijkse afsluiter van het auto-seizoen, wederom op de Meerstoel 40 met toestemming van terreinbeheer.
Heel veel woorden hoeven we hier tegenwoordig denk ik al niet meer aan vuil te maken want met over de 300 auto's tijdens onze afgelopen editie hopen we dit aantal weer te evenaren.

We gaan er maar alvast vanuit dat het dan koud gaat zijn dus hebben we ervoor gezorgd dat de mensen van de koffie- en snack-kar ook weer aanwezig zijn voor een warm hapje en/of drankje.

Daarnaast is ook Stickerdump aanwezig voor je nodige portie stickers en informeer dan meteen even bij ze voor de Trackdag die er dan ook aan zit te komen ;).

Huisregels:
- Geen burnen / driften / sprintjes op of rondom het terrein.
- Geen launch control / rev-limiten
- Geen luide (!) muziek

Houdt je a.u.b. aan deze regels. Om onze locaties te garanderen voor meets in de toekomst zullen we mensen die de regels aan hun laars lappen vragen om het terrein te verlaten en de auto op een andere locatie te parkeren. Het is een meeting die we in alle rust willen laten verlopen.

We gaan geen aanwezigheidslijsten meer opzetten omdat dat moeilijk bij te houden is aangezien dit op verschillende fora rondgaat. Meldt je daarom even aan via de onderstaande Facebook link :).

https://www.facebook.com/events/214632332029448/

Hieronder is alle informatie nog eens netjes uitgewerkt in de flyer.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
384
122
43
We zouden het top vinden als jullie willen aangeven of jullie komen op facebook, hebben we een beetje een indruk wat we kunnen verwachten :)
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Het was lekker druk in Oosterhout alleen tot mijn stomme verbazing slechts 1 Lexus gezien met Belgische kenteken :O Honda, Mazda, Nissan, Mitsubishi, Subaru, Toyota' s waren er in grote aantallen :p
 

tibby

Hoort erbij
19 jan 2013
27
0
0
ik ben ook even geweest :) stond bijna vooraan. (alleen geen zin gehad om de lex te poetsen)
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
384
122
43
We hebben ruim 400 auto's geteld dus het was weer een record aantal bezoekers, dat ondanks te kou!
 

Anthony

Hoort erbij
3 jul 2013
63
0
6
Kopske zei:
Het was lekker druk in Oosterhout alleen tot mijn stomme verbazing slechts 1 Lexus gezien met Belgische kenteken :O Honda, Mazda, Nissan, Mitsubishi, Subaru, Toyota' s waren er in grote aantallen :p

Niet goed gekeken dan want ik was er ook met de gs ;)