Woodset RX-400

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ik ben op zoek naar een RX, maar wil hem full options hebben, nu zou ik graag een beige lederen interieur willen met hout inleg.
Het lijkt er op dat het lastig is datgene te vinden wat ik wil, mijn vraag is de volgende; is het achteraf mogelijk om hout inleg te bestellen en om te bouwen? Ik wil geen aftermarket plastic opleg/plak meuk.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik zou zeggen kijk eens bij sewellparts.com die hebben OEM spul voor Lexus... of ze voor de RX hebben weet ik zo niet.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja dat is mogelijk.

Er bestaat een mogelijkheid de interieurdelen te "wrappen". Hoewel dat opplak meuk is :) wordt dit zeer professioneel gedaan en zie je het verschil (bijna) niet. Een snelle google levert dit bedrijf op http://www.stickystickers.nl/index.php/carwrapping/interieur-wrap

Natuurlijk kan je ook een RX350 of 400h president line op de sloop zoeken. Let wel op dat je de president uitvoering moet hebben. Ik zou mijn zoektocht niet tot Nederland limiteren, aangezien er niet veel van deze uitvoeringen verkocht zijn hier.

Dan is er de optie om te importeren, zoals mlcoolj zegt bij www.sewellparts.com bijvoorbeeld, wat een offici?le Lexus onderdelen distributeur is.

Tot slot de optie deze bij de dealer te bestellen.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Hartelijk dank voor de info, ik ben met Lexus Breda halverwege wat aanschaf betreft en dat betreft een President uitvoering enige nadeel is dat deze een zwart interieur heeft en ik eigenlijk een beige wil.

hierbij een piccie



en dit is de ander.....



wat is wijsheid...pffff op dit moment zitten ze ?500 van elkaar af.....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja.... wat is wijsheid. Rationeel gezien de president line, maar de kleur van het interieur verander je niet zomaar. Het beige interieur oogt natuurlijk wel weer stukken sneller vies.