Xenon voor 250 (2008)

padonker

Nieuw hier
28 dec 2008
6
0
0
Ik wil aftermarket xenon op mn 250 laten zetten omdat ik 10k voor een origineel setje toch wat prijzig vind :wink:
Iemand hier die dit ook al heeft gedaan en wat zijn de ervaringen? Zit er ook nog een beetje mee welk merk te kiezen. Pilot schijnt positief te worden ervaren, maar ik ben de weg een beetje kwijt want er zijn zoveel merken!
Heb geen zin in storingen en andere ellende, dus wil wel iets goeds. Ja nou niet gaan zeggen dan moet je origineel nemen :twisted:
Welke kleur voert Lexus? 6000K of 8000K?

Thx
Patrick
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Patrick,

Let wel op dat aftermarket xenon op modellen na 2006 oa. een sproei installatie aanwezig moet zijn. Vraag dus even na welke extra opties er op moeten voordat je overgaat op de bestelling.

Ik moet zeggen dat het Xenon niet echt veel meer zicht geeft dan gewoon licht, het enige, naar mijn mening natuurlijk, echt prettige aan de set is de meesturende verlichting.

Ik zou Xenon zo wit mogelijk houden.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
+ automatische hoogte regeling

Origineel zit er in auto's zo'n beetje 4000-5000k. 6000K ziet er heel mooi uit naar mijn mening, klein beetje blauw. 8000K wordt al snel te blauw, het mag wel (tot 8000k meen ik)

Misschien heeft jouw auto wel een meld systeem als er een lampje kapot is, dan heb je een Can-Bus gedoetje ofzo nodig. anders krijg je dus een foutmelding. Ik koop mijn spulletjes altijd bij www.xenonstore.nl

Pilot is oke

Ik heb in mijn Pick Up 5000K zitten, dat is tamelijk wit. En in m'n Lexus 8000K. maar de volgende keer neem ik 6000K lampen.