even voorstellen

shenron

Nieuw hier
25 dec 2017
11
1
0
Hallo allemaal.

Mijn naam is Dennis, ik ben 30 jaar oud en net een nieuwe bezitter van een lexus is300 rhd.
Mijn eerste auto was een toyota mr2, ik heb deze auto ongeveer 10 jaar in bezit gehad/nog steeds...word begin volgend jaar opgehaald door een vriend van mij.
Ik heb altijd met plezier in de mr2 gereden en het is ook een geweldige auto, maar nu ik net een kleine heb gekregen samen met de vrouw wilde ik graag een 5 deurs auto.
Mijn vrouw rijd een toyota auris wat verder een prima auto is,maar ik wil toch iets aparts.
Ik was opzoek naar een is200 als daily maar ik kwam deze zeer nette is300 tegen die ik toch even in real life wilde bekijken.
Ik was na de bezichtiging en de proefrit gelijk verkocht.
Ondanks dat het een rhd auto is, maar omdat ik wel ervaring heb met het stuur aan de rechterkant, kon ik daar wel doorheen kijken/sturen haha. ik ben om.
Ik heb de auto nu 2 weken in bezit en ik vind het geweldige wagens, stuurt top het zit prima de luxe is geweldig...stoel verwarming. Heeeerlijk in de morgen naar werk toe.
De wagen verkeert ook in top staat voor z'n kilometers. De lexus heeft 2 ton op de teller maar daar merk je niks van, de voorstoelen en achterbank, het leder is in prima conditie. Uiteraard zijn er kleine dingetjes die ik wil aanpakken maar dat mag ook wel voor een auto van 2002..
Ik ben begonnen met het polijsten van de auto.
Mijm werk is dan ook het detailen van autos op een daily basis dus waarom niet de IS even in de watten leggen.
Ik zal later even wat fotos toevoegen want ik krijg het via de telefoon zo nu niet voor mekander.
Ik hoop een hoop te leren hier op het forum en te lezen over wat andere allemaal doen met hun projecten.

Grt Dennis.
 

Bijlagen

  • photo6492.jpg
    photo6492.jpg
    152,1 KB · Weergaven: 32

shenron

Nieuw hier
25 dec 2017
11
1
0
Dank heren!! Ben er heel blij mee.
Ik heb gisteravond nog een niewe sportgril besteld.
Plus wil ik nog een andere eindemper.
Daar ga ik wel even goed voor zitten, ik wil een wat sportiever geluid maar niet oorverdovend.
Mocht iemand tips of ervaring hebben met een andere eindemper/ merk, dan ben ik wel benieuwd naar de verschillende ervaringen.

Groet. Dennis.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.388
207
63
Heerlijk ! Weer een IS Gen1 erbij !! :) ben benieuwd naar je updates !! Enne foto's zijn altijd welkom ! Veel plezier op het forum en veel plezier met je Lex.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
nette bak Dennis !
heel veel plezier ermee en op het forum , zitten hier veel 1st gen IS experts
 

PJL

Actief
29 jun 2015
157
34
28
Ik blijf die eerste generatie IS een mooi frisse verschijnen vinden. Volgens mij in prachtige staat en origineel. Dat zul je bij 3-ers van die leeftijd uit Beieren zelden tegenkomen.
Veel rijplezier gewenst door ook een voormalige MR2 rijder.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Welkom hier en mooie lexus heb je.
Oude bekende van mr2 club. We hebben elkaar volgens mij welleens gezien.