Aangenaam kennis te maken

Jordan

Nieuw hier
27 okt 2017
16
1
0
Goedendag,

Ik ben Jordan en kom uit omgeving Amsterdam.

Na heel veel jaren met veel plezier en passie in Honda's te hebben gereden was het tijd voor iets volwasseners.
Van Honda Civics tot aan Type-Rs tot aan Honda S2000. Maar in verband met een nieuw geboren zoon was een 4 deurs auto wel een nieuwe verplichting.
Nou ben ik echt een japanse merken fan, en was ik op zoek naar een volwaardige sedan. Eerst natuurlijk gekeken binnen mijn betrouwbare kringen of er iets interessants tussen zat kwa modellen.
Echter in mijn zoekrange kwam ik maar steeds terugvallen op de IS250. Zo gezegd zo gedaan.
Lexus is natuurlijk een prachtig merk en bekend om zijn betrouwbaarheid en kwaliteit.
Sinds een paar maanden ben ik de eigenaar geworden van een zwarte IS250 en tot op heden zeer tevreden.
Deze is optisch helemaal standaard, maar de mensen die mij kennen zal dat niet lang zo blijven. Geen grote immitatie bumpers en spoilers voor mij, Ik hou van originele subtiele onderdelen die het net even af maken. Wellicht tot een keer op een meeting!


image_6493.jpg
 
Laatst bewerkt:

shenron

Nieuw hier
25 dec 2017
11
1
0
Welkom. Hele nette wagen man!
Zo te zien zit die heel strak in ze lak.
Veel plezier ermee.
Groet. Dennis
 

Jordan

Nieuw hier
27 okt 2017
16
1
0
Dank u allen voor de warme welkom. De eerste onderdelen zijn inmiddels binnen.
Alleen het is zoooooo koud en nat buiten dat ik nog geen zin heb om de spullen te monteren.
Verder zoek ik nog naar een persoon die voor mij de verlagingsveren kan monteren. Iemand interesse in deze klus of kennen jullie een leuk betrouwbaar adresje die het kan doen?
Ik heb namelijk bij Lexus wel gevraagd, maar die vragen natuurlijk de hoofdprijs per uur.
 

Jordan

Nieuw hier
27 okt 2017
16
1
0
Een tijdje verder, wat is het soms lastig om originele optionele parts te vinden zeg haha
uiteindelijk komen we er wel.


image_6930.jpg
 

Bijlagen

  • 20181028_150526.jpg
    20181028_150526.jpg
    326,5 KB · Weergaven: 55

HondaFan

Hoort erbij
16 okt 2018
55
5
8
Leuke bak en leuk om nog een Honda liefhebber tegen te komen op dit forum waar ik ook niet zo lang zit.
 

Jordan

Nieuw hier
27 okt 2017
16
1
0
De kogel is door de kerk. Een beetje dubbelgevoel houd ik eraan over want het is wel echt een fijne auto, maar de Lexus staat weer in de verkoop.
Ik kan namelijk 1 van mijn droomauto's kopen en dan wordt een 3e auto me wel teveel.