Voorstellen...

LexusCT200

Hoort erbij
3 jan 2018
25
4
0
Hallo, mijn naam is Johannes!


Ik ben sinds 2 dagen onverwachts eigenaar van donkerblauw metallic LEXUS CT200H Business line...

deze auto komt uit 2012 en heeft 122.000 kilometer op de teller en is van de 1e eigenaar! verkeerd ook echt in nieuw staat als je het mij vraagt..

ik heb deze auto gekocht om mijn wekelijkse ritjes te doen door heel het land ( 1200 km per week ) hij zou zuinig moeten zijn... nu kijken of die dat ook is!

Ik heb enkele vragen over deze auto en wil deze ook graag stellen in de daarvoor bedoelde afdeling en zal daarbij ook actief mee lezen en reageren!

Groetjes Johannes.
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
Welkom op dit forum Johannes en gefeliciteerd met je CT.
Als mede-CT?er kan ik je alvast bevestigen dat deze Lexus inderdaad zo zuinig is als men claimt.
Hoe ziet je autoverleden er inmiddels uit?
Ik zit op een lang termijngemiddelde van 4,8 l/100 km.
Maar dit is alleen te realiseren met een aangepaste rijstijl.
Veel rechterbaan, anticiperen, ach je kent het wel.
En/of veel stadsverkeer.
Hoe zou jij je rijstijl willen omschrijven?

Oh, en foto?s worden zeer gewaardeerd. 🙂
 

ProXius

Hoort erbij
2 feb 2016
57
4
8
Welkom Johannes. Grappig om te lezen dat je onverwachts eigenaar bent geworden van een Lexus. Geloof me, elke volgende Lexus wordt een bewuste keuze!
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Van harte gefeliciteerd met je CT en een hoop veilige kilometers gewenst!
Zelf bezit ook een CT uit 2012 met nu 118.000 km gekocht met 55.000 km dus inmiddels al wat ervarings kilometers er op zitten.
Mijn verbruik ligt gemiddeld 1 op 20 over de periode dat uk de auto heb (+/- 2,5 jaar) Ben een zeer rustige rijder met af en toe een uitspatting in de vorm van een stoplicht sprintje.
Uitvoering is de Luxury Line met als bijzondere extra's Adoptieve Cruise Controle en een standkachel.
Zelf heb ik er nog een reservewiel in geplaatst, dat vindt ik een must.

Veel succes en graag foto's.
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

LexusCT200

Hoort erbij
3 jan 2018
25
4
0
Welkom op dit forum Johannes en gefeliciteerd met je CT.
Als mede-CTÂ’er kan ik je alvast bevestigen dat deze Lexus inderdaad zo zuinig is als men claimt.
Hoe ziet je autoverleden er inmiddels uit?
Ik zit op een lang termijngemiddelde van 4,8 l/100 km.
Maar dit is alleen te realiseren met een aangepaste rijstijl.
Veel rechterbaan, anticiperen, ach je kent het wel.
En/of veel stadsverkeer.
Hoe zou jij je rijstijl willen omschrijven?

Oh, en foto’s worden zeer gewaardeerd. 🙂


TwaMu,


bedankt voor je berichtje!

dat hij inderdaad zo zuinig is als men claimt is natuurlijk ontzettend fijn om te horen! :)

mijn auto verleden is eigenlijk het omgekeerde van een Lexus CT200H...

Ik rij momenteel in een Audi A3 2.0 TDI QUATTRO 184 PK, deze auto heb ik precies een jaar geleden zelf ge?mporteerd uit Oostenrijk... perfecte auto! Maar ik mis wat actie.. ik heb dus een nieuwe Golf 7 R besteld, de ik 10 januari mag ophalen.


Maaar.... omdat ik een hoop kilometers rij, heb ik besloten om er een ?kilometervreter? bij kopen voor leuk geld en waarbij het niet uitmaakt hoeveel km er bij komt... ik ben eens gaan neuzen en kwam al snel uit op een CT... met gemengde gevoelens ben ik gaan kijken.. en ik was eigenlijk blij verrast hoe leuk en goed de Lexus was! Leuke cockpit en de hybride aandrijving is erg leuk en interessant, voor mij nu een nieuwe hobby erbij om zo effici?nt mogelijk te gaan rijden.


Ik haal hem 15 januari op...

21c8tnr.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

Erjee

Actief
5 feb 2017
373
92
28
De Golf R voor het spelen, de CT voor het werk.
Je hebt het goed geregeld. 😊