Voorstellen

Wilco

Nieuw hier
13 mei 2018
11
0
1
Hallo mensen.ik ben wilco de jonge,woonachtig in wadenoijen en sinds vrijdag in het bezit van een IS200 automaat van 1999.hoop hier veel te kunnen lezen en leren.heb al wat dingetjes die moeten gebeuren eraan.maar dat moet al goed gaan komen.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Welkom Wilco,
Gefeliciteerd met de aankoop. Ik reed zaterdag nog door Wadenoijen, maar heb hem niet zien staan :giggle:
 

Wilco

Nieuw hier
13 mei 2018
11
0
1
Hij stond er toch echt haha.ben zaterdag er niet mee weg geweest.ik woon bij het toyota en nu ook lexus hoek van wadenoijen.aangezien er een aantal staan daar.tis dan merendeels avensis en drie types starlets wat er staan.en nu ook een lexus in die hoek.
 

Wilco

Nieuw hier
13 mei 2018
11
0
1
Nu de auto al twee weken te rijden bevalt hij mij zeer goed(had niet anders verwacht).heeft weer wat gebracht wat ik in mijn corolla g6 liftback miste.das de minste auto die ik gehad heb.daarvoor heb ik 2 corolla's e10 gtsi gereden die in mijn mening beter waren dan de e11.maar de grootste lol had ik met de ae82 gt.en die lol zie ik weer in de lexus terug.geniet er weer elke dag van.
 

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Ik heb ooit een IS200 Sportcross gehad, dat was ook een erg fijne auto.
Verkocht aan Annechien van het journaal. Ik heb geen idee of ze er nog in rijd.
Wij zijn er mee naar Itali? geweest en in de bergen en de tunnels met het raampje open rijden was een enorm genot, u weet wel dat sonore gebrom van de 6 cilinder.
 
Laatst bewerkt:

Wilco

Nieuw hier
13 mei 2018
11
0
1
Hahaha idd deze staan toch echt in lijn de cylinders.

Trap hem wel is op zijn staart als die goed is warm gereden maar vrijwel rij ik er normaal mee rond naar werk en weer naar huis.lekkere cruizer zo met de automaat en zo nu en dan op standje cruise.zal binnenkort eens een projectje opstarten hier.niet dat er heel veel aan gaat gebeuren, maar meer puntjes op de i en opknappen en vervangen van dingen.komende vervanging is het rechterachterwiellager.dacht eerst dat het de banden waren om die aan de buitenkant wat rechte vlakken heeft maar het geluid duidelijk en goed hoorbaar is rechtsachter bij 40 km.heb nu bij de sloop een complete naaf gehaald en naderhand zet ik als ik wat meer sleuteltijd heb een keer een vers lager in de oude naaf.dus hebben wat te doen.
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
09C79EA1-3D11-4270-AD36-F07BDEE2EEC6.jpeg
Ik heb ooit een IS200 Sportcross gehad, dat was ook een erg fijne auto.
Verkocht aan Annechien van het journaal. Ik heb geen idee of ze er nog in rijd.
Wij zijn er mee naar Itali? geweest en in de bergen en de tunnels met het raampje open rijden was een enorm genot, u weet wel dat sonore gebrom van de 6 cilinder.
 
Laatst bewerkt:

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Over Annechien gesproken: gisteren was ze te zien in ?Verborgen Verleden? inclusief zwarte Sportcross. Ruitenwisser van de achterruit is echter wel stuk ...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich

Dietrich

Actief
16 mrt 2018
256
89
28
Over Annechien gesproken: gisteren was ze te zien in ?Verborgen Verleden? inclusief zwarte Sportcross. Ruitenwisser van de achterruit is echter wel stuk ...

Oh wat leuk.
Ten eerste die uitzending, en ten tweede om te zien dat mijn ' oude' auto nog steeds door haar gebruikt wordt en er ook nog steeds zo mooi uitziet.
Goed gedaan Annechien.

https://imgur.com/CWgAOpI
https://imgur.com/CWgAOpI
 

Bijlagen

  • photo7972.jpg
    photo7972.jpg
    301,7 KB · Weergaven: 33

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
Ze ziet er inderdaad nog steeds mooi uit! Trouwens: even het kenteken blurren?
 

Wilco

Nieuw hier
13 mei 2018
11
0
1
Toch mooi om te horen dat de persoon hem nog heeft.

Inmiddels al weer 2 jaar verder en nog steeds verliefd op de lex.staat nu op 2 ton.wel wat kleine dingetjes gehad maar ach mag geen naam hebben.we gaan weer lekker door.auto gaat en zal niet weggaan.zal spijt krijgen als ik dat doe.