Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

  • #16
    Dank allen, ik wil nooit meer wat anders
    CT was leuk maar dit is een echte auto.
    Wat rijdt het fantastisch zeg en gelukkig een beetje power, wat ik enorm miste in de CT.

    Commentaar


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Vagtech Bekijk bericht
      CT was leuk maar dit is een echte auto.
      Wat rijdt het fantastisch zeg en gelukkig een beetje power
      Volgende stap: GS 450h? Of misschien deze RC F?

      Jarno
      GS 450h President

      Commentaar


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Darkmatter Bekijk bericht

        Volgende stap: GS 450h? Of misschien deze RC F?

        Jarno
        Er moet altijd iets te wensen over blijven.
        NX300h Silver

        Commentaar


        • #19
          Gefeliciteerd! Als je zo door gaat zit je over nog 14 maanden in een LS ;-)

          Commentaar


          • #20
            Nee, sparen voor de LC500h

            Commentaar


            • #21
              Neeeeeeeeeee! Als je voor een LC gaat dan toch zeker de V8 versie en niet de hybride? Dat past gewoon totaal niet bij die auto.

              Jarno
              GS 450h President

              Commentaar


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Darkmatter Bekijk bericht
                Neeeeeeeeeee! Als je voor een LC gaat dan toch zeker de V8 versie en niet de hybride? Dat past gewoon totaal niet bij die auto.

                Jarno
                Valt wel mee hoor. Heb je je er wel eens in verdiept of is dit een onderbuikgevoel?
                GS450h, Executive, 2006

                Commentaar


                • #23
                  Je hoeft alleen maar het verschil in geluid te horen en dan weet je toch al genoeg? Er staat een review op YouTube (ik dacht van savagegeese) waarin ze laten zien dat je in de hybride het toerental van de motor als een gek op en neer kunt laten gaan zonder dat er verder ook maar iets gebeurt. Dat wil je toch niet in een auto als dit waarin het om het rijplezier gaat? Kijk, als ik een 500h voor een prikkie kan krijgen zeg ik natuurlijk geen nee maar als ik het voor het kiezen heb komt de "h" niet eens in aanmerking.

                  Jarno
                  GS 450h President

                  Commentaar


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Darkmatter Bekijk bericht
                    Je hoeft alleen maar het verschil in geluid te horen en dan weet je toch al genoeg? Er staat een review op YouTube (ik dacht van savagegeese) waarin ze laten zien dat je in de hybride het toerental van de motor als een gek op en neer kunt laten gaan zonder dat er verder ook maar iets gebeurt. Dat wil je toch niet in een auto als dit waarin het om het rijplezier gaat? Kijk, als ik een 500h voor een prikkie kan krijgen zeg ik natuurlijk geen nee maar als ik het voor het kiezen heb komt de "h" niet eens in aanmerking.

                    Jarno
                    Je laten in hetzelfde (of een follow up) filmpje ook zien dat de h een dikke prima is en super relaxt rijdt. Neem daarbij de 80?k aan BPM en dan heb je ook een ander verhaal.
                    Bovendien is de LC niet gemaakt om rijplezier, maar als Luxe GT waarin je super comfortabel met een vleugje sportiviteit je reis mee kunt vervullen.
                    GS450h, Executive, 2006

                    Commentaar


                    • #25
                      Sinds mijn CT en diverse 400 km retourtjes in de Mercedes 350e company car ben ik zó overtuigd van hybride rijden dat ik zonder te twijfelen de RC of zelfs de LC500 hybride zou verkiezen boven de V8.

                      Commentaar


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Arbitrator Bekijk bericht
                        Je laten in hetzelfde (of een follow up) filmpje ook zien dat de h een dikke prima is en super relaxt rijdt. Neem daarbij de 80?k aan BPM en dan heb je ook een ander verhaal.
                        Bovendien is de LC niet gemaakt om rijplezier, maar als Luxe GT waarin je super comfortabel met een vleugje sportiviteit je reis mee kunt vervullen.
                        Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet prima rijdt want dat doet hij uiteraard. Het probleem is alleen dat als ik heel comfortabel een lange rit zou willen maken ik dan eerder voor een LS zou kiezen, die is dan ook gelijk een heel stuk praktischer. En voor een rit met meer sportiviteit verkies ik de LC 500 met dikke V8. De LC 500h is het voor allebei nét niet en als je zoveel geld gaat uitgeven aan een auto kan hij maar beter 100% naar wens zijn.

                        Overigens is het voor mij een compleet non-issue want ik zal noch de V8, noch de hybride versie ooit kunnen betalen. Ik voorzie eerder dat ik in mijn GS blijf rijden tot hij uit elkaar valt en zoals we weten kan dat bij een Lexus heel, héél lang duren.

                        Jarno
                        GS 450h President

                        Commentaar


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Darkmatter Bekijk bericht

                          Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet prima rijdt want dat doet hij uiteraard. Het probleem is alleen dat als ik heel comfortabel een lange rit zou willen maken ik dan eerder voor een LS zou kiezen, die is dan ook gelijk een heel stuk praktischer. En voor een rit met meer sportiviteit verkies ik de LC 500 met dikke V8. De LC 500h is het voor allebei nét niet en als je zoveel geld gaat uitgeven aan een auto kan hij maar beter 100% naar wens zijn.

                          Overigens is het voor mij een compleet non-issue want ik zal noch de V8, noch de hybride versie ooit kunnen betalen. Ik voorzie eerder dat ik in mijn GS blijf rijden tot hij uit elkaar valt en zoals we weten kan dat bij een Lexus heel, héél lang duren.

                          Jarno
                          Nou, dat is allemaal leuk en aardig, maar in mijn optiek heb je gewoon de beste Lexus die er is.
                          de GS is super snel en comfortabel, maar niet zo insane veel geld als een LS. Het is wat mij betreft eeuwig zonde dat de ES300h (lager segment) er voor terug is gekomen.

                          Dus inderdaad oprijden tot hij uit elkaar valt (gebeurd niet), dan maar doorrijden totdat zelfs hybrides de milieuzone niet meer in mogen.
                          GS450h, Executive, 2006

                          Commentaar


                          • #28
                            Hear hear!
                            GS450h President 2008

                            Commentaar


                            • #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Arbitrator Bekijk bericht

                              Nou, dat is allemaal leuk en aardig, maar in mijn optiek heb je gewoon de beste Lexus die er is.
                              de GS is super snel en comfortabel, maar niet zo insane veel geld als een LS. Het is wat mij betreft eeuwig zonde dat de ES300h (lager segment) er voor terug is gekomen.

                              Dus inderdaad oprijden tot hij uit elkaar valt (gebeurd niet), dan maar doorrijden totdat zelfs hybrides de milieuzone niet meer in mogen.

                              Commentaar


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vagtech Bekijk bericht
                                Update: Ik ben overstag gegaan en ga overstappen van de CT200h naar de prachtige IS300h Dit is hem dan ook geworden.
                                Wat grappig exact deze auto heb ik in Zwolle ook nog gereden begin mei voor jij hem hebt gekocht. Toen laten schieten omdat ik toch eerst mijn BMW zelf wilde verkopen. Nu uiteindelijk ook zaken gedaan in Zwolle voor een F-Sport uitvoering.

                                Commentaar

                                Werken ...
                                X