Voorstellen

burt Artis

Nieuw hier
25 nov 2018
2
0
0
Hallo!

Ben dol op Lexus maar pas helaas niet lekker in een CT200h of een IS300h wil binnenkort in een GS 450h gaan proefrijden.... dan maar wat meer CO2 en zo...
(Deze: ... komt die link hier? dan maarr zo: goo.gl/un7BHX )

Graag tips waar ik op moet letten 2 ton op de teller is niet zo spannend toch?

Rij nu een Toyota IQ en wil een tikkeltje ruimer zitten :)

Groet,

Burt
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ha Burt!

Goeie keuze, zo'n GS450h. Je kiest nu wel voor de business-edition, dat is het instapmodel. Je hebt dan w?l de sublieme aandrijflijn maar mist wat opties zoals ACC, brake assist of stoelventilatie. Let op dat de kofferruimte van dit model niet de grootste in z'n klasse is.

Wat extra kilometertjes is voor een Lexus geen issue. Toch vind ik de prijs stevig, even zoeken op gaspedaal levert ?nder deze prijsrange al een GS450h in Executive trim met n?t geen 164k km in Dongen op en een zelfs nog iets goedkopere GS in President uitvoering met 225k km op de teller in Raamsdonksveer. Ik zou z?ker even naar Dongen afreizen, daar krijg je meteen prima advies! (zie linkje).

Let bij de proefrit op (afwezigheid van) vibraties. Trillingen kunnen een ergernis worden en herstel daarvan kan soms duur uitpakken als zij uit de aandrijflijn blijken te komen.

Succes met jouw zoektocht!

<Edit> Uit een IQ! Jij durft ... :) uhm ... houdt rekening met een grotere draaicirkel, iets meer motorvermogen, een beetje dorstiger motor, wat hogere wegenbelasting en wat meer fanmail ...
 

burt Artis

Nieuw hier
25 nov 2018
2
0
0
dank voor de tips Frank.
ACC lijkt me inderdaad wel prettig!, de zwarte bekleding met witte bies uit Oudkarspel vind ik zo schitterend. Lichte bekleding ben ik een beetje bang voor ( ben geen poetser )