Even voorstellen

WHKNE

Nieuw hier
16 dec 2018
3
0
1
Beste Forumleden,



Mag ik mijzelf even voorstellen: mijn naam is Glenn en ben sinds afgelopen zaterdag 15 december 2018 de trotse eigenaar van de Lexus GS 450h, President Line.

De afgelopen 20 jaar ik heb in verschillende merken leaseauto?s gereden. Daarbij zat nooit een Lexus. In juni veranderde ik van werkkring, waarbij de leaseauto kwam te vervallen. Reden om op zoek te gaan naar de aanschaf van een priveauto. Het werd een grondige speurtocht. Tijdens de zoektocht was ik bij een bevriende garagehouder toen er een 12 jaar oude Lexus IS 250 Luxury binnen kwam. De eigenaar had deze ingeruild en een nieuwe gekocht. Ik was direct gecharmeerd van deze auto met 230.000 km. Hij zag er van buiten en binnen perfect uit en was door de Lexus dealer in Utrecht onderhouden. Ik had nog nooit in een Lexus gereden, kende het merk wel, maar meer ook niet. Nadien veel research gedaan, het forum gelezen en toen besloten om een proefrit te maken. Drie dagen later was ik de trotse eigenaar van deze Lexus 250 IS. Mijn research was niet voor niets geweest en ook mijn gevoel heeft mij niet in de steek gelaten: een heerlijke auto met voldoende power en comfort. De auto is niet zuinig maar dat wist ik van te voren. Afgelopen zomer zijn we met het gezin met de Lexus op vakantie geweest. Heel comfortabel en hebben er geen moment problemen meegehad. Een heerlijke auto om nog zeker een paar jaar mee door te rijden.

Fan
Deze Lexus smaakte naar meer?Ik was daarom de afgelopen weken een beetje aan het google-en met de gedachte om mij te ori?nteren op een andere auto t.z.t.. Op internet kwam ik meerdere leuke auto?s tegen maar ik wist niet zo goed wat ik wilde. Een NX kwam steeds meer naar voren. Het was ineens duidelijk. Eind 2019 zou ik een NX kopen. Tot ik op marktplaats een hele mooie Lexus GS 450h President Line uit 2013 tegen kwam. Ik was op slag weg van deze auto. Geen cross-over zoals de NX maar het was echt een plaatje met alle opties die je je maar kon bedenken.
Twee weken gingen er voorbij. Ik kon de auto niet uit mijn hoofd krijgen. Ik heb toen een kostenplaatje gemaakt en het paste. Na weer wat research gedaan te hebben, twee keer te zijn langs geweest bij deze Lexus liefhebber, heb ik besloten om de koop te doen.
In deze GS 450h voel ik mij echt een president en mijn partner een first lady. Ik ben verliefd geworden op het merk Lexus. Ik blijf deze auto zeker de komende 3 jaar rijden om daarna zeker weer een ander model te kopen.

Wat ontbrak?
Winterbanden. Op het forum heb ik toen gezocht naar iemand die winterbanden te koop aanbood. Ik kwam uit bij forumlid Nakisoen. Deze Lexus liefhebber heeft mij erg gematst met de prijs van de winterbanden. Zijn reden was ik gun dit een Lexus liefhebber. Nogmaals hartelijk dank Navin!

Gr,
Glenn
 

Bijlagen

  • Afbeelding3.png
    Afbeelding3.png
    316,5 KB · Weergaven: 33
  • Afbeelding4.png
    Afbeelding4.png
    410,7 KB · Weergaven: 34
  • Afbeelding1.png
    Afbeelding1.png
    531,7 KB · Weergaven: 33
  • Afbeelding 2.png
    Afbeelding 2.png
    590,4 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Gefeliciteerd en welkom bij de club! Met de GS 450h President ga je veel mensen jaloers maken. Heb je ook foto's?

Jarno