Aankondiging

Ineenstorting
Nog geen aankondiging.

Vaarwel peugeot, hallo Lexus IS300h First Edition (2013)

Ineenstorting
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Het zou zomaar kunnen dat alle aansluitingen er al zitten in dat geval. Misschien kan de dealer in dat geval een CC voordelig installeren?
    GS450h President 2008

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak Bekijk bericht
      Maar misschien is 'ie oorspronkelijk in een ander land geleverd met andere standaardpakketten? Is je kenteken nieuwer dan de eerste leverdatum?

Edit: yep, in Duitsland is het basismodel inderdaad leverbaar zonder "Geschwindigkeitsregelung", oftewel Cruise Control. Het zou dus zomaar kunnen dat de auto geïmporteerd is.

Zelf zou ik me er niet zo aan storen, ik gebruik dat echt nauwelijks.
      Dat is dan wel heel erg jammer, want die CC is echt geweldig.
      NX300h Silver

Commentaar

Als je op ovi.rdw.nl je kenteken invult en bij "vervaldata en historie" kijkt dan zie je "datum eerste toelating" en "datum eerste afgifte Nederland" . Als die niet hetzelfde zijn is hij geïmporteerd.

Jarno
        GS 450h President

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Metalfreak Bekijk bericht
          Maar misschien is 'ie oorspronkelijk in een ander land geleverd met andere standaardpakketten? Is je kenteken nieuwer dan de eerste leverdatum?

Edit: yep, in Duitsland is het basismodel inderdaad leverbaar zonder "Geschwindigkeitsregelung", oftewel Cruise Control. Het zou dus zomaar kunnen dat de auto geïmporteerd is.

Zelf zou ik me er niet zo aan storen, ik gebruik dat echt nauwelijks.
          Dat klopt inderdaad. Net met de dealer contact gehad. Het is een geimporteerde auto.

Ik heb alle features behalve:
          Regensensor
          Stuurwiel verwarmd
          Cruise control

Misschie eens navraag doen wat het kost om cruise control in te bouwen. Volgens mij is het modulair gebouwd en hoef je tegenwoordig alleen maar 'extra modules' aan te schaffen. De bekabeling e.d. wordt allemaal al aangelegd. Zodat je maar 1 product hoeft te produceren i.p.v. verschillende (erg prijs --> verschillende productielijnen, etc).

Althans. Ik zit zelf ook in engineering en zo werken wij zelf ook

Commentaar

Werken ...
          X